Zakaj bi morali razmisliti o jemanju multivitaminov

Čas branja: 2 minut
Zakaj bi morali razmisliti o jemanju multivitaminov

Jemanje prehranskih dopolnil je lahko učinkovit način za pridobivanje hranilnih snovi, ki jih manjka v vaši prehrani. Ne pozabite jih jemati, jih lahko shranite in jih lahko prenesete. Multivitamini so zelo priročni in vam zagotavljajo koncentriran udarec vitaminov, ki jih vaše telo lahko želi.

Če vaša prehrana ni bogata z minerali in se trudite vedeti, katera živila vsebujejo folata, železo, in vitamin C in D, na primer, potem so vam multivitamini pokrili.

Dokler seveda ne presežete priporočenega dnevnega odmerka multivitaminov, v začetku jemljete multivitamine kot del zdravega in uravnoteženega načina življenja. Lahko jih poskusite vzeti, da bi videli, če začnete počutiti čedalje bolj okrepljeno, pozorno in usmerjeno.

Svetlejša koža

Skrb za vašo kožo je bistveni del vašega zdravstvenega rutina, je največji organ v telesu in vas varuje pred soncem in drugimi elementi.

Skrb za kožo ni težko delo in izogibajte se očitnim nevarnostim prekomerne izpostavljenosti soncu, kajenju, prekomernemu vnosu alkohola in ne pijete dovolj vode.

Da bo vaša koža zdrava in mladostna, lahko vzamete multivitamine, ki vključujejo tudi vitamin D, vitamin C (najdemo ga tudi v citrusih in lahko pomaga pri zdravljenju poškodovane kože), antioksidant vitamin E, tako dobro, kot vitamin K.

Vitamin K pomanjkljivosti so nekoliko redke; Toda bolniki se borijo s sposobnostjo zdravljenja ran, prask in odrgnin, zlasti po kirurških posegih. Za povečanje vnosa vitamin K, lahko začnete jesti zeleno listnato zelenjavo, kot so ohrovt, zelje, zeleni fižol in špinača.

Pomanjkljivosti

Obvladovanje pomanjkanja vitamina je lahko težko, še posebej, če se zaradi pomanjkanja sam počutite utrujeni, razdražljivi, boleči in šibki. A vitamin B12B6 folna kislina, in riboflavina pomanjkanje lahko povzroči utrujenost in anemijo.

Prehrana s pomanjkanjem nekaterih najpomembnejših vitaminov lahko povzroči vrsto neprijetnih simptomov in vaša naloga je, da jih poskusite opaziti in potem storite nekaj. Vaš zdravnik vam lahko predpiše zdravila le toliko, kolikor bi lahko predlagali, da povečate dnevni vnos nekaterih mineralov.

Jemanje multivitaminov vam lahko pomaga, da se počutite manj utrujeni in šibki, dokler ne boste imeli dovolj moči za nadaljnje raziskave različnih živil, ki jih potrebujete, da boste lahko jedli več, sami kuhali in ustvarjali načrte obrokov.

Kognitivno zdravje

Ohranjanje delovanja in zdravja možganov je bistveno za zdravo življenje. Vitamini veljajo za najbolj spretne pri vzdrževanju kognitivno zdravje in krepitev možganske moči vključujejo podobne folna kislina, kalcija, magnesium in cink.

Živila, ki jih jeste, lahko prinesejo minerale, ki jih potrebujete, da vas duševno spremljajo ves dan, in ti so v obliki celih zrn, zlasti tistih, ki imajo nizko vsebnost. GIkot tudi oljne ribe, borovnice, paradižniki in banane, ki so polne kalija.

Če lahko prepoznamo, da vaša dnevna prehrana primanjkuje takšnih živil, potem vam lahko priročen multivitamin pomaga hraniti telo, medtem ko poskušate ugotoviti, kako najbolje izboljšati svojo prehrano in pridobiti vsako mikrohranilo, ki ga potrebuje.

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta