Top 10 vitaminov in dodatkov za moške nad 50 let

Čas branja: 9 minut
Top 10 vitaminov in dodatkov za moške nad 50 let

Tudi s svojim najboljšim prizadevanjem, da dobro jesti, dobili veliko vadbe in zmanjšanje stres, vaše telo se sooča s spremembami, ko starate. Od dipov v biokemičnih procesih do sprememb v vzorcih spanja lahko vaše 50. letice prinesejo nove zdravstvene izzive, vendar vam lahko pomaga usmerjena prehrana.

Ključna hranila vam lahko pomagajo pri odpravljanju posledic staranja, hranilni napredki pa se izvajajo vsak dan! Pravilni dodatki lahko pomagajo podpirati vaš imunski sistem, dopolnjujejo prehranske vrzeli v vaši prehrani, povečujejo energijo, podpirajo zdravje srca in ožilja, spolno zdravje in še več.

Staranje je lahko del življenja, vendar to ne pomeni, da ne morete gledati, kako se najbolje počutite, ko to počnete. Tukaj je naš top 10 izbir na vitamine in dodatke za moške nad 50 let.

# 1 Magnesium za wellness uma in telesa

Magnesium lahko najbolj kritičen mineral vseh. Sodeluje v več sto biokemičnih procesih v vašem telesu - od proizvodnje energije do krvnega tlaka in razvoja kosti. [1] Magnesium je prav tako bistven za prevoz kalcija in kalija preko celičnih membran, ki je ključnega pomena za zdravo delovanje živcev, mišic in srca. [1]

Če jeste veliko svežega pridelka, boste v vašo prehrano dobili nekaj magnesium . Raziskovalci pravijo, da pomanjkanje magnesium v naših rastlinah postaja vse pogostejše zaradi tal z magnesium . [2] Zaradi tega približno dve tretjini ljudi v razvitih državah ne dobi dovolj magnesium iz prehrane. [2]

Tudi, ko smo pod stresom ali zaskrbljenostjo, naše celice odlagajo magnesium , kar je problem, saj lahko nizke ravni magnesium povzročijo še večji stres in strah! [3], [4]

Pridobivanje ustreznega magnesium lahko pomaga tudi bolje spati s spodbujanjem zdravega delovanja GABA receptorje, ki pomagajo vašemu umu ustaviti dirke in "izklopiti" ponoči, tako da lahko dobite počitek, ki ga potrebujete. [5]

Poskrbite, da boste dobili dovolj magnesium v vaši prehrani z zelo biološko razpoložljivim kelatno dopolnilo magnezija, ali poskusite našo novo Mellow Mag, okusno magnesium pijačo, ki vam pomaga sprostiti in se sprostiti ob polnjenju magnesium telesa v telesu.

# 2 Vitamin D za absorpcijo kalcija in več

Ta »sončni vitamin“Mora biti na vsakem vrhu seznama dodatkov. Raziskave nenehno kažejo svojo široko uporabo za zdravje ljudi, vendar pa večina ljudi tudi ne dobi dovolj hranil. [6] Poleg tega so starejši ljudje še bolj izpostavljeni tveganju za razvoj vitamin D pomanjkljivosti, ker staranje kože ne sintetizira vitamin D in starejši odrasli ponavadi preživijo več časa v zaprtih prostorih. [7]

Vitamin D potrebno, da bi nam pomagali absorbirati kalcija, in podpira imunsko funkcijo, modulacijo celične rasti in še več. [7] Brez zadostnih ravni vitamin D, imamo omejeno sposobnost absorbiranja kalcija, tako da lahko telo začne jemati kalcija v trgovinah znotraj našega skeletnega sistema, kar vodi v šibkejše kosti. [8]

Obdržite svoj vitamin D in kalcija višja z a kombiniranega vitamina D3 in dodatka kalcija. Strokovnjaki pravijo vitamin D3 lahko dvakrat učinkovitejši od drugih vitamin D dodatki za ojačanje vitamin D ravni. [9]

# 3 Omega-3 maščobne kisline za zdravje srca in možganov

Omega-3 maščobne kisline - eikozapentanojska kislina (EPA) in dokozaheksaenska kislina (DHA) - najdene v ribjem olju, so najbolj znane za spodbujanje srca in zdravje možganov, vendar koristi omega-3 ne prenehajo. [10]

Omega-3 maščobne kisline podpirajo številna področja zdravja. Toliko, da evropski raziskovalci ocenjujejo, da bi bilo mogoče prihraniti skoraj 12,9 milijarde EUR (ali 16 milijard dolarjev) zdravstvenih stroškov, če bi vsi starejši od 55 let uživali dodatek omega-3 maščobnih kislin. [11]

Poleg srca in zdravje možganov, omega-3 maščobne kisline podpirajo zdrave oči, sklepe, kosti in kožo, poleg tega pa vam lahko pomaga, da boste bolje spali in imeli bolj pozitivno razpoloženje.[10]

Če maščobne ribe, kot so losos in skuša, niso redne na vaši večerni plošči, je varno sprejeti dodatek omega-3. Poskusite Olje Swanson Krill, Ribje olje ali naše nagrajena rastlina Omega-3dodatek, ki je prejel nagrado 2018 za izdelek Omega-3 za izdelek letaNutraIngredients ZDA.

# 4 Vitamin B12 za energijsko in kognitivno zdravje

Ko se staramo, prebavne spremembe povzročajo telesu večjo težo za absorpcijo in uporabo Vitamin B12 iz virov hrane.[12] Zakaj je to pomembno? Vitamin B-12 naredi veliko za ohranitev našega telesa in energijo, od podpiranja kardiovaskularnega zdravja in zdravih živčnih celic do igranja vloge pri presnovi, proizvodnji krvnih celic in še več.[12] Še posebej pa je to področje vitamin B12 lahko vplivajo na starost, ko staramokognitivno zdravje.[13]

Celo blage pomanjkljivosti vitamin B12 povezano z večjim tveganjem kognitivno zdravstvene težave s starostjo. [13] Vitamin B12 bistvenega pomena za optimalno delovanje možganov. In zaradi zmanjšane sposobnosti telesa, da absorbira naravno vitamin B12 Iz naše hrane, ko staramo, strokovnjaki pravijo, da večina odraslih nad 50 let vzame a vitamin B12 dopolnite ali jedite obogatena živila, da dobite dnevno polnilo. [12]

# 5 Probiotiki za zdravje prebave in imunskega sistema

Ko govorimo o spremembah v prebavi, ali ste vedeli, da je zdravje vašega prebavnega trakta tesno povezano z vašim splošnim počutjem? Večina vašega imunskega sistema je v črevesju, prebavni proces pa je osnova za vitalnost, začenši s absorpcijo hranil. [14], [15] Torej, ohranjanje zdravja vašega telesa med staranjem pomeni tudi gojenje zdravega črevesnega mikrobioma, probiotiki pa vam lahko pomagajo pri tem.

Verjetno ste že prej slišali za probiotike, vendar jih lahko povežete le z jogurtom. Čeprav je res, da nekatere vrste jogurta vsebujejo probiotike, niso vsi, in lahko dobite višjo kakovostno, ciljno podprto probiotično podporo iz več sevov v vrhunski obliki. probiotični dodatki podobno Lee Swanson Podpisna linija Ultimate probiotične formule.

# 6 Aminokisline za mišice in še veliko več

Ali menite, da so aminokisline samo za bodybuilderje ali ljubitelje fitnesa? Ni šans! Aminokisline so bistveni gradniki zdravih teles. [16] Naše celice, mišice in tkiva potrebujejo, da ostanejo zdravi in so vključeni v proizvodnjo nevrotransmiterjev, ki spodbujajo dobro počutje duha in telesa. [16]

Pomembna vloga aminokislin je podpiranje telesnega proizvajanja rastnega hormona, ki, kot ste morda uganili, s starostjo upada.[17] Ta upad je povezan s spremembami v sestavi telesa, vključno s telesno maso, mišično močjo in telesno maščobo. [17]

Naši najljubši aminokislinski dodatki za moške, starejši od 50 let, vključujejo arginin, ornitin in glutamin.

Swanson Ultra Arginine AKG: Ta dodatek L-arginina z največjo močjo podpira okrevanje mišic in energijo ter zdrav krvni pretok za optimalno dovajanje kisika in hranil v celice.

Swanson Premium L-ornitin aminokisline: Aminokislina proste oblike L-ornitin je ključni igralec v ciklu sečnine in pomaga odstraniti odvečni dušik iz telesa.

Swanson Premium glutamin:Ta aminokislinski dodatek ima edinstveno sposobnost prehajanja skozi krvno / možgansko pregrado in pomaga, da je vaš um oster, hkrati pa zagotavlja gorivo za zdrave mišice.

# 7 CoQ10 za zdravje srca in energijo

Koencim Q10 (CoQ10) je kritično pomembno hranilo za zdravje srca in celično energijo. [18],[19] Vaše telo nekaj proizvaja naravno, vendar se proizvodnja s starostjo stalno zmanjšuje.[18],[19] Nizke ravni CoQ10 so povezane s težavami srca in ožilja, zato je dodajanje CoQ10 k vaši zdravstveni rutini v 50-ih letih ali celo prej dobra ideja za spodbujanje optimalnega zdravja.[19] CoQ10 je tudi priljubljeno dopolnilo za ljudi, ki jemljejo statine, ker lahko CoQ10 pomaga zmanjšati učinke statinov na mišičevje.[19]

Obstajata dve vrsti dodatkov CoQ10 -ubikinol in ubikinon. Ubiquinol je aktivna oblika CoQ10, ki jo vaše telo uporablja, toda vaše telo pretvori ubikinon v ubikinol. [19] Še en dejavnik CoQ10, povezan s staranjem, je, da lahko vaše telo izgubi tudi sposobnost, da to konverzijo doseže, ko starate, zato strokovnjaki pravijo, da lahko starejši ljudje bolje izkoristijo jemanje ubiquinol dodatkov. [18], [19]

# 8 Dopolnila za skupno nego

Kaj najbolj pogrešate v mlajših letih? Če sta agility, fleksibilnost in razmeroma udobni sklepi na vrhu seznama, imate možnosti! Dodatek za skupno nego je odličen za pomoč pri ohranjanju vaše ravni telesne dejavnosti s čim manjšim odvračanjem ali upočasnjevanjem. Prav tako so lahko v pomoč pri prehranjevanju telesa, ki ga potrebuje, da ostane pred prihodnjimi skupnimi zdravstvenimi težavami.

Swanson Pure Science Herbals Čista skupna formula je na vrhu seznama dodatkov za skupno nego. To je inovativna zeliščna mešanica s klinično preučevanimi sestavinami, za katere je dokazano, da dajejo rezultate za sklepe v samo 7 dneh! [20]

A kombinirana formula glukozamina in hondroitina je tudi odlična možnost za spodbujanje mobilnosti in podpiranje zdravih vezivnih tkiv. [21]

Tudi če se vaši sklepi še vedno počutijo odlično, boste morda imeli koristi od dodajanja glukozamina v svojo rutino, da boste upočasnili naravni razpad hrustanca, ki se zgodi s staranjem. [21]

# 9 Saw Palmetto za podporo prostate

Gospodje, ni skrivnost, da vaša prostata zahteva starost. Vaša prostata naravno raste, ko se starate, in lahko začne pritiskati na mehur, kar lahko vpliva na uriniranje. [22] Kaj lahko storite, da pomagate pri ohranjanju zdravja prostate, ko starate? Poskusite videti palmetto, močno zelišče in najpogosteje porabljen dodatek za podporo ravni testosterona in zdravja prostate. [23],[24]

Saw palmetto je naravni vir maščobnih kislin in rastlinskih sterolov za spodbujanje zdrave prostate, zdravega pretoka in frekvence sečil in lahko pomaga ohranjati hormonsko ravnovesje. [24] Poskusite Swanson Premium Saw Palmetto.

# 10 Alfa lipoična kislina

Pomagajte, da se počutite mladi, živahni in zdravi, tako da dobite več dnevne količine maščobne kisline (ALA). ALA je antioksidantska maščobna kislina, ki se naravno proizvaja v telesu in jo najdemo v nekaterih živilih, kot so rdeče meso, jetra, pivski kvas in v manjših količinah v nekaterih vrstah sadja in zelenjave. [25] Včasih ga imenujejo "univerzalni antioksidant", ker je ALA topen v vodi in maščobi.[26]

Raziskovalci pravijo, da tipična zahodna prehrana ne vsebuje dovolj ALA, zato ALA dopolnjuje naš primarni vir. [25] Kot dopolnilo raziskave kažejo, da ALA pomaga pri obnavljanju drugih antioksidantov, vključno z vitamin C, vitamin E in glutation, in lahko pomaga spodbujati vse od srca in zdravja jeter do energetske presnove in zdrave kože - vsi ključi za elegantno staranje (in zdravo). [25] Raziskovalci so tudi preučevali ALA za njen potencial, da pomaga podpreti zdrave živce, težo, vid in še več. [26]

Podprite svoje zdravje in dobro počutje z vrhunskim virom ALA Swanson Ultra R-Fraction Alfa lipoična kislina - dvojna močinovativna formula ALA, ki vsebuje 50-50 racemskih mešanic R in S izomerov, da bi vam zagotovili koristi alfa lipoične kisline in povečala stabilnost dodatka.

Wellness za moške nad 50 let

Popolna prehrana je pomembna v vseh starostnih obdobjih in vključuje prehrano, osredotočeno na pravo hrano, in veliko vadbe, ki podpira zdravje prostate. Ker pa se zdravje in dobro počutje spremeni v vsakem desetletju, ki bogati z življenjem, je pomembno, da ostanete z nami, kaj vaše telo potrebuje, ko starajo in raziskujejo določene hranilne snovi, kot so naštete zgoraj, ki zagotavljajo podporo za bolj zdravo prihodnost.

Morda boste tudi uživali 21 najboljših dodatkov in vitaminov za moško zdravje.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. Magnesium informativni list za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  2. Pomanjkanje Magnesium v rastlinah: Nujna težava. ScienceDirect. (07/17/2018) [] []
  3. Magnesium in možgani: originalna hladna tabletka. (07/17/2018) []
  4. Povezava med vnosom magnesium in depresijo ter anksioznostjo pri odraslih, ki živijo v skupnosti: študija zdravja Hordaland. PubMed (Dostopno 15.2.2018) []
  5. Magnesium čudež (druga izdaja). Carolyn Dean, MD, ND Objavljeno 8-15-2017. (17.7.2018) []
  6. Pomanjkanje vitamina D se poveča v ZDA, pravi študija. Scientific American. (Dostopno 07/11/2018) []
  7. Vitamin D Fact Sheet za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  8. Kalcij in vitamin D: pomembno je v vsakem življenju. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) []
  9. Anderson, David. (2017). Čas za spremembo smernic za vitamin D? William Reed Poslovni mediji.(Doseženo 7.3.2018) []
  10. 17 Znanstvene koristi omega-3 maščobnih kislin. Healthline. (Dostopno dne 12.7.2018) [] []
  11. Dodatek omega-3 bi lahko prihranil 12,6 milijard evrov na leto pri porabi srčnih bolezni. Sestavine Nutra. (Dostopno 07/11/2018) []
  12. Dodatki za jemanje 50-ih, 60-ih in 70-ih let. AARP. (Dostopno dne 12.7.2018) [] [] []
  13. Vitamin B12 Fact Sheet za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno dne 12.7.2018) [] []
  14. Probiotiki pomagajo kot 80% imunskega sistema v vašem GI traktu. Inštitut za zdravstvene vede. (07/17/2018) []
  15. Vaš občutek črevesja: zdravi prebavni sistem pomeni zdravo vas. NYU Zdravje Langone. (07/17/2018) []
  16. Amino revolucija. Robert Erdman, dr. & Meirion Jones. (07/17/2018) [] []
  17. Rastni hormon pri staranju. Nacionalni center za biotehnološke informacije.(17.7.2018) [] []
  18. Koencim Q10: Bistveno hranilo. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno 20.03.2018) [] [] []
  19. CoQ10: Kaj so koristi za zdravje srca? Cleveland HeartLab (Dostopno 20.03.2018) [] [] [] [] [] []
  20. Kombinacija izvlečkov Scutellaria baicalensis in Acacia catechu za kratkotrajno simptomatsko lajšanje bolečin v sklepih, povezanih z osteoartritisom kolena. Revija za zdravila. (Dostopno dne 02.02.2018) []
  21. Učinki glukozamina in hondroitinovega sulfata na presnovo hrustanca v OA: pogled na druge hranilne partnerje, zlasti omega-3 maščobne kisline. Mednarodni revmatološki časopis. [] []
  22. Zakaj prostata raste s starostjo. Klinični svetovalec maj 2009 Vprašanje. (07/17/2018) []
  23. Vsebnost maščobnih kislin in fitosterola v komercialnih dodatkih za palmeto. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (07/17/2018) []
  24. Pila palmetto: Uporaba, odmerjanje in neželeni učinki. Danes medicinske novice. (07/17/2018) [] []
  25. Alfa lipoična kislina kot prehransko dopolnilo: Molekularni mehanizmi in terapevtski potencial. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (07/17/2018) [] [] []
  26. Alfa lipoična kislina. Medicinska univerza v Michiganu. (17/07/2018) [] []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta