Top 15 vitaminov in dodatkov za ženske, starejše od 30 let in ženske nad 40 let

Čas branja: 12 minut
Top 16 vitaminov in dodatkov za ženske, starejše od 30 let in ženske nad 40 let

Staranje se ne zdi pošteno, kajne? Seveda, to je neizogibno, vendar to ne pomeni, da bi morali sedeti in vzeti! Obstaja veliko zdravih načinov za boj ali gladko nad nekaj neželenih sprememb starosti lahko prinese.

Če pogledamo in se počutimo najbolje, vzgajamo ravnotežje med zdravjem duha in telesa, ostajamo aktivni in dobimo optimalno prehrano za boj proti znakom staranja, s katerimi se boste verjetno srečali v 30-ih in 40-ih letih.

To bodo verjetno najbolj obremenjena leta vašega življenja, med žongliranjem kariere in domačega življenja, toda iskanje časa za samooskrbo je bistvenega pomena. Torej se zavežite, da se bo vaše telo vsak dan premikalo in si oglejte naše izbire za vrh vitamina in dodatkov za ženske v 30-ih in 40-ih letih.

Vitamini in dodatki za ženske, starejše od 30 let

Ko gre za zdravje in dobro počutje, vsako desetletje postavlja temelje za naslednje. Torej, pospešite igro za samopomoč v 30-ih in 40-ih letih in nahranite telo z vitamini in dodatki, ki vam bodo pomagali ohranjati zdravje, ko starate, se boriti z vidnimi znaki staranja in zmanjševati stres.

# 1 Real Food Multivitamin za ženske

Kljub našim najboljšim prizadevanjem je težko popolnoma izpolniti naše prehranske potrebe z našo sodobno prehrano. Raziskave kažejo, da večina odraslih ne dobi dovolj 10 osnovnih hranil dnevno! [1] In to ustvarja veliko prehranskih vrzeli.

Če tega še ne jemljete, je dober multivitamin odličen začetek in če je vaš multivitamin izdelan iz resničnih virov hrane - še bolje! To je najbližje, kar lahko dosežete do prave stvari.

Swanson's Real Food Multivitamin za ženske hrani vaše telo s 17 bistvenimi vitamini in minerali ter antioksidacijskim kurkumom stres-napadanje ashwagandhain brusnični koncentrat za zdravje sečil.

# 2 Essential Calcium & Vitamin D Combo

Če ne izpolnjujete 100% dnevnih potreb za kalcija in vitamin D med prehrano in multivitamini dodajte a Kombinirani dodatek kalcija in vitamina D vaš režim. Ta hranila so izjemno pomembna v 30-ih letih in pozneje.

Vaš skeletni sistem se spreminja in obnavlja z vsakim desetletjem, vaše telo pa to čudežno podobo doseže s kombinacijo starega absorpcije kosti in novega nastajanja kosti. [2] Ta proces se nadaljuje vse življenje, toda ko se staramo, se naše kosti zmanjšajo in začnejo izgubljati kalcija čez čas, še posebej, če ne dobimo dovolj kalcija in vitamin D. [2]

Jemanje a kalcija samo dodatek ni dovolj, ker vaše telo potrebuje vitamin D za kalcija absorpcije. [3] Ima ključno vlogo pri ohranjanju ustreznih ravni kalcija in fosfat, potreben za zdravje kosti. [3] Na žalost večina ljudi ne dobi dovolj vitamin D, in to nas lahko zapusti kalcija prav tako. [4]

Spravi ta zmagovalni kombinator v Swanson Premium kalcijev citrat in vitamin D, ki je obremenjen s 315 mg. \ t kalcija plus 200 ie vitamin D za izboljšanje kalcija absorpcije.

# 3 Rhodiola Rosea za stres in razpoloženje

Ali ste vedeli, da je 75-90% obiskov zdravnika zaradi zdravstvenih težav, ki so povezane z njim stres? [5] Res je! Stres resnično bremenijo vaše zdravje. Lahko igra vlogo pri vsem, od skrbi za zdravje srca do težav s kožo, in prispeva k pojavu staranja kože. [6]

Stresorjev okoli sebe ne morete vedno nadzorovati, lahko pa si pomagate z odzivom na vaše telo in um stres s prilagodljivimi zelišči Rhodiola Rosea. Adaptogeni so kategorija zelišč, ki pomagajo izravnati stres odziv, zmanjšanje stres hormonov in vam pomagajo, da se počutite bolj osredotočene na splošno, tudi med stresnimi situacijami in dolgoročnimi stres. [7]

Poskusite Swanson Ultra Rhodiola Rosea korenali dobite kombinirane koristi Rhodiola Rosea in energizirajoče, znanstveno podprte botanične rastline Swanson Ultra Pure Energy.

Pure Science Zeliščne mešanice

# 4 Čudežni Magnesium

Ali ste pod stresom, utrujeni ali muhasti? Večina ljudi povezuje magnesium z zdravimi kostmi in so na pravi poti, ker magnesium igra pomembno vlogo kalcija absorpcije in zdravja kosti. [8] To je pomembno, toda za ta mineral je veliko več - veliko več.

Magnesium uporablja vsaka celica v telesu in igra vlogo v več sto procesih, zaradi česar je resnično ključna hranilna snov za dobro počutje. [8] Zmanjšano stres ali anksioznost, boljši spanec, podpora za zdrave mišice in živčne funkcije, zdravje srca in proizvodnja energije so vse na dolgem seznamu koristi magnesium . [8]

Po prvem poskusu z dodatki magnesium ljudje pogosto doživljajo večji občutek dobrega počutja in mirnega, mirnega občutka. [9] To so dobrodošle izkušnje za zaposlene ženske v 30-ih in 40-ih letih.

Poskusite sami Mellow Mag, pomirjujoča, osvežujoča magnesium pijača, ki je popolna za sprostitev ob koncu dolgega dne, ali Swanson Ultra Chelated Magnesium.

# 5 Bistvena folna kislina za prenatalno zdravje in več

Folna kislina, poznan tudi kot folata, je dobro k now n kot vitalni prenatalni vitamin. Ženske, ki uživajo zdravo prehrano z ustreznimi folata med nosečnostjo lahko zmanjšajo tveganje za otroka z okvarjenostjo možganov ali hrbtenjače. [10] Viri folata vključujejo sadje, zelenjavo, polnozrnate proizvode, obogatena žita in prehranska dopolnila.

Folat ponuja koristi pred prenatalno podporo. Poleg koristi pred rojstvom folna kislinaprav tako podpira vaše zdravje in razpoloženje srca in ožilja, kot ljudje z nizko stopnjo folna kislina lahko povečajo tveganje za zdravje srca in skrbi za razpoloženje. [11]

Če ne dobiš dovolj folna kislina iz vaše dnevne prehrane poskusite Swanson Resnična hrana folna kislina, ki zagotavlja 1000 mcg folna kislina na veggie kapsule, pridobljene iz ekstrakta citrusne limone.

# 6 Energizirajoči proteini, ki podpirajo mišice

Protein ni samo za fanatike v fitnesu, obljubimo! Obstaja veliko mitov beljakovin v prahu. Ampak ne skrbite, to ne bo povzročilo, da boste nenadoma imeli velike mišice. Kakšne beljakovine can Pomagajte vam preprečiti, da bi med staranjem izgubili mišice, se počutite polni dlje kot ogljikovi hidrati, dajte vam več energije in napolnite telo s prehrano za popravilo mišic in drugih tkiv. [12],[13] To so koristi, ki jih lahko cenimo, ko staramo.

Vaše telo ne shranjuje beljakovin iz dneva v dan, kot to počne s številnimi drugimi hranili, zato je na vas, da dobite beljakovine, ki jih potrebujete vsak dan. [13]Izkoristite svoj dan (in tiste mišice) s hrano in prigrizki, bogatimi z beljakovinami, ali poskusite beljakovine v prahu iz sirotke ali beljakovinski prašek brez mlečnih izdelkov s popolnim profilom esencialnih aminokislin.

In pazite, da bo beljakovinski prašek pri delu v tistih dneh, ko boste skušali izpolniti roke za malo več kot kofein in upanje. Prav tako ga lahko dodate na zajtrk smoothie, da hrepenenje stran skozi vaše jutro, tako da boste manj verjetno, da dosežejo za visoko carb prigrizke ali prežeti kasneje v dan! [14]

# 7 Obogatitev železa za splošno dobro počutje

Železo Pomanjkanje je najpogostejša prehranska pomanjkljivost po vsem svetu, ki prizadene 20-25% ljudi po vsem svetu. [15]In pogostejša je pri ženskah in otrocih kot pri moških. [16]

Železo je bistveno hranilo za proizvodnjo krvi in vam pomaga, da ste močni in polni energije. Pomemben je tudi za zdrav razvoj ploda pri nosečnicah.[16]

Obstajata dve vrsti železo dobite iz virov hrane, hema in ne-hema železo. Haem železo je pretežno v mesu, ribah in perutnini, vendar ne v hemu železo zagotavljajo nekatere vrste proizvodov, vendar se ne absorbirajo enako. Vaše telo absorbira do 30% hema železo porabljen. [16] Jedo meso vam poveča železo kot rastlinski viri železo. [16]

Če ste ena od mnogih žensk, ki ne dobijo dovolj železo vsak dan razmislite o nežnem železo dodatek, da dobite višjo raven. Poskusite Swanson Ultra SunActive Ne draži železa ki je visoko biološko uporaben in enostaven v sistemu.

# 8 Anti-Aging Schizandra Berry

Kaj pa, če vam lahko preprosta zelišče pomaga pri boju z znaki staranja kože stres, razstrupljanje jeter, izboljšanje imunskega zdravja in povečanje telesne in duševne zmogljivosti? Adaptogen Schizandra jagodičja ima ugled, da počne vse te stvari. [17], [18]

Ta rastlina je v zadnjem času doživela naraščajoče zanimanje, predvsem zaradi ugodnosti, ki podpirajo kožo in adaptogenih lastnosti. To je glavna sestavina v nekaterih trendovskih dodatkih za zdravje kože. Široko se uporablja za pomoč pri skrbi za zdravje kože in lahko pomaga pri boju proti staranju zaradi izpostavljenosti soncu. [19]

Pure Science Zeliščne mešanice

Vitamini in dodatki za ženske, starejše od 40 let

Veliko enakih hranilnih snovi, ki jih potrebujete, da ostanete zdravi in se borite proti znakom staranja v svojih 30-ih, je potrebno tudi pri 40-ih. Obstaja pa nekaj dodatnih hranil, ki jih morate upoštevati, če boste v svoj 40-let dodali k svoji zdravstveni rutini, da boste izboljšali počutje zdaj in v prihodnosti. Tukaj je 8 dopolnil, ki jih boste pri svojih 40-ih dodali k prehranski rutini.

# 9 Antioksidant kurkuma

Kot eno najučinkovitejših zeliščnih dopolnil na trgu ne preseneča, da se kurkuma danes pojavlja povsod - od kavarn do sladoledarnic.[20] To je celo postala priljubljena sestavina v obraznih maskah! Kurkuma je začimba superfooda, ki resnično zavzema prednosti, ne glede na to, kako jo uporabljate. Ampak v tem primeru govorimo o kurkumskih dodatkih.

Kaj lahko kurkuma stori za vaše zdravje? Vsebuje zelo močan antioksidant, imenovan kurkumin, ki na več načinov koristi vašemu telesu, od kognitivno podpora prebavnemu zdravju in še več.[20] Nedavna študija je ugotovila, da: a oblika kurkumina, znana kot Theracurmin® lahko izboljša spomin, pozornost in razpoloženje. [21]Poleg tega so antioksidanti v kurkumi odlični tudi za vaše sklepe in srce! [20]

Naš najljubši kurkumski dodatek je Swanson Premium kurkuma s črnim poprom, ker lahko snov v popru pomaga povečati absorpcijo kurkume. [20]

# 10 Anti-Aging vitamin A za kožo

Povsem normalno je, da se gube, ki so se začele pojavljati v 30-ih, bolj izrazite v vaših 40. letih. Kot vedno je pomembno, da pijete veliko vode in jo redno navlažite, da bo koža hidratizirana, toda nekatera hranila lahko pomagajo tudi pri preprečevanju staranja kože. Vitamin A.

Vitamin A, ali beta-karoten, je dobro raziskan vitamin za podporo zdravi koži in zagotavlja anti-aging koristi. [22]Morda celo veste Vitamin A z drugim imenom retinol, topična oblika vitamina A. V svojem bistvu Vitamin A je karotenoidni pigment, ki ga najdemo v določenih živo obarvanih proizvodih in ga dobimo v koncentrirani obliki v dopolnilih in kremah za kožo.

Kako Vitamin A pomagati vaši koži? Kadar se jemlje interno Vitamin A ima antioksidativne lastnosti, ki pomagajo v boju proti prostim radikalom, da ohranjajo zdrave celice (kar vključuje kožne celice) in lahko pomagajo zmanjšati razpad kolagena na koži zaradi izpostavljenosti soncu. [23], [24] Prav tako podpira zdrav vid, lase, kosti in še več. [25]Navzven Vitamin A in kože s retinolom so preizkušeni sredstva proti gubam, ki pomagajo spodbuditi tvorbo kolagena in vaši koži dajo zdrav sijaj. [26]

Izkoristite prednosti Vitamin A od znotraj in od zunaj Swanson Premium Vitamin Adwwstabbwtes in Swanson Premium krema za retinol.

# 11 Esencialne maščobne kisline

Eterične maščobne kisline so med najboljšimi dodatki proti staranju, ki nudijo podporo za srce, možgane, kožo, sklepe in še veliko več. [27]To vključuje tako omega-3 kot omega-6 maščobne kisline, za katere ste morda že slišali, a veste o gama-linolenski kislini (GLA)?

GLA je oblika omega-6 maščobnih kislin in je pogosto spregledana, čeprav se že stoletja osredotoča na zeliščarje.[28] GLA je bistvenega pomena za spodbujanje rasti kože in las, ženske pa jo vzamejo tudi med menstruacijo. [28]

Vaše telo lahko sintetizira GLA iz dihomo-gama-linolenske kisline (DGLA), vendar lahko staranje ovira ta proces, tipične zahodne prehrane pa vsebujejo nizko raven GLA. [29]Viri živil GLA so omejeni in vključujejo olje večerne jegulje, olje semen črnega ribeza, olje borare, spirulino in nekaj drugih manj znanih virov.

Če iščete najboljše nadomestke esencialnih maščobnih kislin, vam priporočamo, da dobite omega-3 iz naše nagrajene Rastlinski dodatek Omega-3, ki se je leta 2018 imenoval Omega-3 izdelek leta NutraIngredients USA. In dobite vaš omega-6 GLA, od Olje za seme črnega ribeza Swanson EFAs, ki jo zeliščarji cenijo za 14-17% vsebine GLA.

Rastlinski dobitnik nagrade Omega-3 za leto 2018 Omega-3 Izdelek leta Kupite zdaj

# 12 Lepotilni biotin

Ali ste opazili, da so se vaši lasje v vaših 40-ih letih zmanjšali? So vaši nohti bolj krhki, kot so bili nekoč? Poskusite dodatki biotina! Biotin je hranilo, ki se običajno uporablja kot pomoč za zgostitev las in nohtov ter za podporo zdrave kože. [30]

Biotin je član družine vitaminov B-kompleksa in ima še nekaj drugih imen, vključno z Vitamin H (kar pomeni Haar und Haut, Nemščina za lase in kožo), in vitamin B-7. Poleg koristi za lase, kožo in nohte, vzdrževanje ustrezno biotina podpira presnovo in pomaga duševnemu zdravju. [31]

Odbor za prehrano in prehrano (FNB) priporoča odraslim, starejšim od 19 let, vsaj 30 mcg biotina na dan. [31] Najbogatejši viri hrane biotina so organsko meso. Goveja jetra so še posebej bogata biotina, in biotina je na voljo v veliko manjših količinah od jajc, rib, mesa in nekaj zelenjave. [31]

Dovolj biotina iz virov hrane ni praktično za vse, in biotina dodatki, ki izvirajo iz celih virov hrane, so naslednja najboljša stvar. Poskusite Swanson živilska biotin, featuring biotina iz izvlečka Sesbania (drevo kolibrov). To je ne-GSO, brez glutena, certificiran organski vir biotina za zdrave lase, kožo in nohte.

# 13 Super Citrimax za podporo telesne teže

Nezaželeni kilogrami se nam lahko vzpenjajo, še posebej, ko pridemo do naših 40. let. To lahko delno pripišemo spremembam v vaši presnovi, vendar lahko tudi spremembe v mišični masi igrajo pomembno vlogo. [32]V 40. letih morda na splošno niste tako aktivni, saj je življenje na splošno navadno postalo bolj zasedeno. Manj aktivnosti pomeni manjšo porabo mišic, kar vodi v izgubo mišic, ženske v 40. letih pa izgubijo mišico dvakrat hitreje kot moški iste starosti. [32]

Ne glede na to, je pomembno, da določite čas za skrb za sebe in poiščite načine, da boste lahko v svojih dneh uživali v več aktivnosti, da boste ostali zdravi skozi 40 let in dlje. Toda vaš metabolizem vam lahko pomaga tudi!

Super Citrimax vam daje podporo za uravnavanje telesne teže v klinični moči Garcinia Cambogia z močnim 60% hidroksi-citronska kislina (HCA), plus ChromeMate®, vrsta niacinakrom, ki se je izkazal za 18-krat bolj bioaktivnega kot drugi kromi. [33]Garcinia Cambogia spodbuja tudi zdravo raven serotonina, da podpira pozitivno razpoloženje. [34]

# 14 Hranljivi probiotiki s Prebiotiki

Težave s prebavo lahko postanejo pogostejše v vaših 40. letih in lahko je veliko krivcev, vključno s hormonskimi spremembami. [35]Povečajte prebavno in imunsko zdravje, tako da v svojo wellness rutino dodate dober probiotik s prebiotičnimi vlakninami. [36]

Vaš prebavni trakt je cvetoč ekosistem mikrobov, in čeprav je to lahko malce strašljivo, je točno tako! Ko je vse sinhronizirano, dobre bakterije prevladajo nad slabimi in prebava poteka gladko. [36]Toda včasih se ta sistem lahko nekoliko razide in potrebuje vašo pomoč.

Probiotiki krepijo dobro floro črevesja in prebiotiki dobrim fantom dajejo okolje, v katerem lahko uspevajo. Poskusite Swanson probiotiki Probiotik + Prebiotična vlakna.

# 15 Žensko zelišče Dong Quai

V vaših 40-ih letih boste morda opazili, da je menstrualni cikel zaradi hormonskih sprememb malce čuden, zaradi česar je ta čas v mesecu nekoliko težji. To je eno od več področij, na katerih dong quai dodatki lahko pomaga. [37]

Znan tudi kot ženski ginseng, dong quai je zelišče v isti družini kot peteršilj in izvira iz Japonske in Kitajske. Pogosto se uporablja za zagotavljanje podpore med menstruacijo, kot tudi za pomoč pri menopavzi in predmenopavzi. [37]

Iščete najboljše dong quai dodatke? Pridobite usklajevalne in energizirajoče koristi te starodavne zelišča Swanson Premium Dong Quai.

Vaš najzgodnejši, najmočnejši 30-ih in 40-ih

Uravnoteženje dela, življenja in drugih odgovornosti nas lahko včasih pusti občutek, kot da ni dovolj časa za samooskrbo, ampak si zaslužiš, da postaneš prednostna naloga. Ko se dobro pazite na sebe, se boste na splošno počutili bolj zdravo in boste imeli več energije, poleg tega pa se bo pokazala tudi zunaj!

Začnite danes z majhnimi spremembami v svojem wellnessu, ki bo sčasoma močno vplival. Poskusite nekaj teh dodatkov za ženske, starejše od 30 let, in ženske, starejše od 40 let, in jih preberite 6 Osnovne tehnike sprostitveza bolj koristne nasvete za samooskrbo.

In se prijaviteSwanson Zdravstveni e-poštni naslovi, tako da boste prvi spoznali nove vire dobrega počutja, inovativne izdelke in dragocene promocije.

Opombe in reference

  1. Večina Američanov ne dobi dovolj hranil, vendar porabijo nad-Top ravni maščobe in natrija: Študija. Medical Daily.(Dostopano 27.07.2018) []
  2. Kaj povzroča izgubo kosti? MedlinePlus. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  3. Vitamin D Fact Sheet za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  4. Pomanjkanje vitamina D se poveča v ZDA, pravi študija. Scientific American. (Dostopno 07/11/2018) []
  5. Učinki stresa na vaše telo. WebMD. (Dostopno 07/27/2018) []
  6. Povezava z možgansko kožo: stres, vnetje in staranje kože. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno 07/27/2018) []
  7. Kaj so Adaptogeni in zakaj jih ljudje jemljejo? Čas. (Dostopno 07/27/2018) []
  8. Magnesium informativni list za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] [] []
  9. Vzel si je Magnesium , počutil se je vse iskreno. Forum Razprave uporabnikov Magnesium . (Dostopno 19.07.2018) []
  10. Nenamerno preprečevanje nosečnosti. Centri za nadzor in preprečevanje bolezni. (Dostopno 07/27/2018) []
  11. Folat. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/27/2018) []
  12. Koristi beljakovin. WebMD. (Dostopno 19.07.2018) []
  13. Proteini pri vsakem obroku lahko pomagajo ohraniti mišično moč, ko starate. Harvard Health Publishing. (Dostopno 19.07.2018) [] []
  14. Pojedite zajtrk, bogat z beljakovinami, da bi zmanjšali željo po hrani, preprečili kasnejšo prehrano, ugotavlja raziskovalec. ScienceDirect. (Dostopno 19.07.2018) []
  15. Pomanjkanje železa pri ženskah: ocena, vzroki in posledice. (Dostopno 07/27/2018) []
  16. Iron Rich Foods. Ameriški Rdeči križ. (Dostopno 07/27/2018) [] [] [] []
  17. Schisandra. WebMD. (Dostopno 07/27/2018) []
  18. Adaptogene zelišča: narava je rešitev za stres. Chiropractic Resource Organization. (Dostopno 07/27/2018) []
  19. Inhibitorni učinek izvlečka Schisandra chinensis na vnetja, povezana z aknami, in fotostaranje, povzročeno z UVB. PubMed. (Dostopno 07/27/2018) []
  20. 10 Dokazane zdravstvene koristi kurkume in kurkumina. Healthline. (Dostopno 19.07.2018) [] [] [] []
  21. Spomin in amiloid možganov ter Tau učinki biološko razpoložljive oblike kurkumina v nedenamskih odraslih: dvojno slepo, placebo nadzorovano 18-mesečno preizkušanje. American Journal of Geriatric Psychiatry. (Dostopno dne 14.2.2018) []
  22. Vitamin A in zdravje kože. Oregonska državna univerza. (Dostopno 19.07.2018) []
  23. Antioksidativna aktivnost karotenoidov. ScienceDirect. (Dostopno 19.07.2018) []
  24. Nova študija ocenjuje učinkovitost vitaminov za zdravljenje kože, poškodovane na soncu. Ameriško dermatološko združenje. (Dostopno 19.07.2018) []
  25. Vitamin A: viri in koristi. LiveScience. (Dostopno 19.07.2018) []
  26. Izboljšanje naravno starane kože z vitaminom A (retinol). PubMed. (Dostopno 19.07.2018) []
  27. Informativni list Omega-3 maščobnih kislin za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/27/2018) []
  28. GLA: Fit za kralja? Healthline. (Dostopno 07/27/2018) [] []
  29. GLA: “Dobra” Omega 6. Nutraceuticals World. (Dostopno 07/27/2018) []
  30. Biotin. WebMD. (Dostopno 19.07.2018) []
  31. Biotin. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 19.07.2018) [] [] []
  32. Boj proti 40s Flab. WebMD. (Dostopno 19.07.2018) [] []
  33. ChromeMate®. InterHealth ZDA. (Dostopno 19.07.2018) []
  34. Garcinia Cambogia ekstrakt blokira maščobe, zavira apetit: starodavna zeliščna prehrana je lahko naslednja velika stvar. Medial Daily. (Dostopno 19.07.2018) []
  35. Prebavni simptomi v perimenopavzi. Zdravstvene težave v menopavzi. (Dostopno 19.07.2018) []
  36. Prednosti probiotičnih bakterij. Harvard Health Publishing. (Dostopno 19.07.2018) [] []
  37. Dong Quai. VitaDocs. (Dostopno 19.07.2018) [] []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta