Pomen zdravega srca: vodnik za boljši življenjski slog

Čas branja: 2 minut
Pomen zdravega srca: vodnik za boljši življenjski slog

Skrbeti za svoje zdravje je ključnega pomena, da bi lahko uživali v srečnem, aktivnem in polnem življenju. Vaše zdravje vas ohranja pri življenju in vaše srce je organ, ki je osrednjega pomena za vaš obstoj. S tem v mislih, je čas, da začnete vse, kar lahko, da bo vaše srce srečno in sposobni učinkovito podpirati vas.

Preden začnete spreminjati prehrano na boljši in časovni razpored za vadbo v tednu, morate dati prednost odpravljanju slabih navad. Ti vključujejo kajenje, pitje alkohola in odvisnost od hitre hrane za čustveno udobje.

Pridobite vitamine, ki jih potrebujete

Pomanjkanje vitaminov lahko povzroči, da se počutite počasne, grdeče in šibke. To so vse države, ki vam lahko preprečijo, da bi imeli energijo za kuhanje namesto naročanja takeaway, in vstati s kavča in pojdite v telovadnico. Začnite z jemanjem dodatkov, ki negujejo vaše telo s potrebnimi zalogami železo (za utrujenost in anemijo), na primer, kot tudi vitamin D, vitamin C, magnesium in kalcija.

Nadzor holesterola

Visoka holesterola pogosto je posledica slabe prehrane in uživanja nasičenih maščob, kot so živalski proizvodi, rdeče meso in polnomastni mlečni izdelki. To pomeni, da vaša kri vsebuje prekomerno količino lipidov (maščob), ki lahko vplivajo na delovanje vašega srca.

Zmanjšanje vnosa rdečega mesa je zelo koristen nasvet in zdi se, da je zaužitje rdečega mesa zelo malo. Lahko zaužijete bogate beljakovine, kot so jajca, piščančje prsi, oreški in semena, stročnice in fižol, in celo zrnje.

Odpijte svojo kri

Sedeči način življenja je povezan z različnimi zdravstvenimi težavami. Brez ustreznega in doslednega gibanja se vaša možnost za razvoj koronarne bolezni bistveno poveča. Neaktivnost je povezana s povišano holesterola in visok krvni tlak, pri čemer je slednji glavni vzrok za kapi.

Tisti, ki se ne izvajajo redno, imajo veliko večjo verjetnost, da bodo imeli prekomerno telesno težo ali prekomerno telesno težo, za prekomerno telesno težo pa naj bi povečali možnosti za visok krvni sladkor, nekatere vrste raka in bolezni srca.

Pomembno je, da ste sposobni prepoznati sedeče vedenje in narediti nekaj glede tega, preden je prepozno. Nezadovoljstvo in nedejavnost sta lahko katastrofalna za vaše zdravje, zato poskrbite, da boste vsak dan dobili vsaj trideset minut vadbe. To je lahko v obliki športov z majhnim vplivom, kot so kolesarjenje, plavanje, hoja ali igranje na prostem s svojimi otroki ali psom ali celo temeljito čiščenje hiše.

Upravljanje stresa

Povišane vrednosti stres lahko resnično obremeni vaše zdravje srca, zato je tako pomembno, da si vzamete čas, da se sprostite po dolgem dnevu, pustite, da se prsni koš oprime, globoko vdihnete in dobite zgodnji nočni spanec. Osredotočite se na izogibanje uživanju alkohola, da bi se izognili stresnemu dnevu, saj lahko to povzroči nadaljnje škodljive učinke na srce, rutino spanja in kognitivno funkcijo.

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta