Nazaj na nasvete o zdravju šole

Čas branja: 8 minut
Nazaj na nasvete o zdravju šole

S prvim dnem šole tik za vogalom, je zelo naporen letni čas za starše in otroke. Med nakupovanjem za šolske potrebščine, izbiranjem popolnega nahrbtnika, preverjanjem, ali je šolska uniforma pripravljena prvi dan, in poskusom, da bi kar najbolje izkoristili preostale poletne dni, se veliko dogaja!

To je eden najpomembnejših letnih časov, saj bodo otroci, ki bodo začeli z novim šolskim letom, ne glede na njihovo starost, pomagali pri njihovem uspehu skozi vse leto. To vključuje tudi postavitev temeljev za optimalno zdravje! Tukaj so nasveti za starše, da pomagajo mlajšim otrokom, mladostnikom in študentom z wellnessom vse leto.

Nazaj v šolo Nasveti za mlajše otroke

Prehod iz brezskrbnih poletnih dni na šolske urnike ni nikoli lahek, še posebej za mlajše otroke. Uporabljajo se lahko za poznejše bivanje, daljše spanje in manj strukturo v svojih dneh. Tu je koristen seznam za zdrav začetek šolskega leta.

Vrni se na pot s spanjem

Ne čakajte do noči, preden se začnejo učiti. Če je le mogoče, začnite vsaj nekaj dni naprej ali celo teden vnaprej, da se bodo postopoma prilagodili novim vzorcem spanja. Nastavite čas spanja in bujenje, ki se počasi premikajo nazaj v urnik šolskega leta, da ne bodo utrujeni v razredu. Če ste spali rutino za spanje (kot to počnemo poleti), začnite ponovno vzpostavljati rutino pred spanjem približno 7-10 dni pred začetkom šole.

Omeji čas naprave, zlasti ponoči

Svetloba iz elektronskih naprav lahko povzroči motnjo v proizvodnji melatonina v telesu in oteži spanje. [1] Nastavite časovno omejitev za uro pred spanjem in elektronske naprave hranite iz spalnice. Da bi spalnice postale »brez telefonske cone«, ustvarite določeno postajo za polnjenje v kuhinji ali dnevni sobi, kjer lahko naprave postavite ponoči.

Pojdite na Vision Check

Načrtovanje letnih izpitov oči za otroke pred šolskim letom je dobra ideja. Ne domnevajte, da je vizija vašega otroka velika, če se nanj ne pritožite. Zdrava vizija je pomembna za uspešno šolsko leto, zato je del preverjanja seznama šolskih šol odličen način, da se prepričate, da ga ne pozabite.

Začnite razmišljati o šolskih kosilih zgodaj

Če pakirate kosilo za svoje otroke, se predhodno obrnite na šolo, da se posodobite alergen politik, tako da lahko načrtujete kosila, ki so zdrava in varna za vsakogar, in založite kuhinjske omare s hranljivimi, zdravimi možnostmi za pakiranje. Odločite se za možnosti, ki so bogate z beljakovinami, saj bo beljakovina dlje časa obdržala vašo majhno občutek polnosti. [2] Težko se je koncentrirati z ropotanjem trebuha! Včasih je otrokom težko končati kosila, ko se naselijo v novo šolsko rutino. Spakirajte nekaj njihovih najljubših obrokov in si privoščite prigrizke, ki vsebujejo beljakovine, sadje in zelenjavo, da bi spodbudili prehranjevanje.

Osvežite svoje otroke o osnovnih higienskih načelih

Otroke spomnite na higienska načela v šoli, kot da si umivate roke po igranju s skupnimi igračami, igranju na prostem, v kopalnici in pred jedjo. Prav tako jih opomnite, naj prekrijejo nos in usta z roko ali tkivom, če kašljajo ali kihajo. Za nujne primere bi lahko razmislili o tem, da bi v nahrbtniku obdržali nekatere robčke za higieno rok in nekaj tkiv. Ko se vaši otroci vrnejo iz šole, je dobra ideja, da jih navadite, da si umijejo roke, ko vzamejo čevlje in shranijo nahrbtnik.

Stock Your Vitamin kabinet z zdravo Essentials za otroke

Za ohranjanje zdravja potrebujejo rastoči telesi vrsto hranil. Vsak dan dopolnite prehranske vrzeli s starostno primerno otroški multivitamini. In stalež otrok imunskega zdravja bistvene, kot so cink in vitamin C, sirup bazge in kapljice ehinaceje.

Nazaj v šolo Nasveti za najstnike

Mnoge od zgornjih nasvetov so odlične tudi za najstnike, vključno s ponastavitvijo urnikov spanja, omejevanjem časa zaslona, spremljanjem letnega pregleda vida in vzdrževanjem nujnih zdravstvenih potrebščin, toda tukaj so še nekateri dodatni nasveti za najstnike.

Vsak dan dobite zdrav začetek

Vaš najstnik je do zdaj morda že sam zadolžen za zajtrk, in to je super! Spodbujanje neodvisnosti je pomembno, a ravno tako uravnotežen zajtrk, da se dan začne pravilno. Zalogaj je zdravo, enostavno je narediti možnosti, kot so jogurt z granolo in jagodičjem, in če je žita v meniju za zajtrk, poskrbite, da bo veliko beljakovin in ne samo polno ogljikovih hidratov, da se izognete popadkom sredi jutra in povezanim možganskim meglim.

Naredite čas za pravi pogovor

Če je vaša najstnica v navadi, da preprosto odgovarja »bilo je v redu«, ko so jo vprašali o šolskem dnevu, izkopajte malo globlje, da boste lahko govorili več. Najstniška leta so lahko stresna. Čustveno zdravje lahko vpliva na splošno zdravje in koncentracijo, zato poskrbite, da bo vaš najstnik vedel, da ste prisotni, da bi poslušali in da on ali ona ni sam pri reševanju življenjskih izzivov. Med vožnjo z avtomobilom in pred spanjem je lahko pravi čas, da poskusite pritegniti vašo najstnico v pogovor o svojem dnevu.

Spodbujajte zdrave navade

Navade, ki so zdaj razvite, bodo sledile vašim otrokom v odrasli dobi, zato bodite omogočilec dobrih navad, ki bodo dolgoročno vplivale na zdravje vašega otroka. Naučite ga, kako pripraviti uravnotežena kosila za šolo, kako upravljati strester kako ostati organiziran in vzpostaviti koristno rutino (ki bo tudi pomagala ublažiti stres). In če vaš otrok ni vpleten v šport ali se redno ukvarja z delom, mu pomagajte, da vsakodnevno opravlja dejavnost tudi kot navado.

Urnik izpadov

Po šolskih dejavnostih je super, toda če je vaša najstnica vedno zasedena z domačo nalogo in načrtovanimi aktivnostmi z malo prostora za izpad, je morda čas, da ponovno razmislite o nekaterih zunajšolskih dejavnostih in jih omejite na to, kar on ali ona resnično uživa. Pomembno je, da imajo otroci čas za počitek in okrevanje, preživljanje časa z družino in uveljavljanje lastne domišljije.

Prehranske potrebe za najstnike

Otroci vseh starosti, vključno s najstniki, morajo zapolniti prehranske vrzeli z a multivitamin. Sodobna prehrana ni vedno odvisna od zadovoljevanja naših prehranskih potreb tudi za odrasle, to pa lahko še poveča dejstvo, da so najstniki lahko izbirčni. [3]

Multivitamini niso nadomestek za zdrave navade in prehrano, bogato s hranljivimi živili, vendar pomagajo pokrivati baze. Prav tako razmislite o dodajanju omega-3 dopolnilo wellness rutini vaše najstnice. Študije kažejo, da lahko pomaga pri osredotočenosti, koncentraciji, razpoloženju in splošnem počutju. [4] Magnesium tudi dobra možnost, saj pomaga ublažiti stres in anksioznost. [5] Toda pred pogovorom z zdravnikom se posvetujte z zdravnikom.

Nazaj v šolo Nasveti za študente in šole

Vidite, da je vaš otrok letos na univerzi? Ne glede na to, ali gre za prvi semester ali zadnje leto, jim lahko pomagate, da uspejo v tem študijskem letu. Tukaj je nekaj nasvetov za ohranjanje zdravja v šoli in na univerzi.

Poskrbite za zdravo prehranjevanje

Naučite svojega otroka, kako obdržati svojo sobo z zdravimi možnostmi, kot so oreški, semena, orehovo maslo, suho sadje, in enostavno pripraviti jedi, kot so juhe, konzervirana tuna, piščanec in zelenjava, polnozrnate testenine, paradižnikova omaka, tortilja itd.

Študenti bodo manj verjetno, da dosežejo za nezdrave prigrizke avtomatih ali naročite pizzo tako pogosto, kot je hitro na voljo.

Previdno pošljite hitro sporočilo paket zdravih prigrizkov nekajkrat na leto.

Priljubljeni prigrizki za koledže in študente

100% certificirani organski zamrznjeni rezanci jagode: Jagode so dobre na toliko načinov. Zadovoljijo sladki zob. Visoko so v zdravih vlaknih. Ampak niso vedno v sezoni in se v hladilniku ne držijo dolgo. Rešitev? Sveže, liofilizirane ekološke jagode, ki se hranijo v omari in se jih navadijo, ko ste pripravljeni za njih.

Celih, surovih orehov: Indijski oreščki so naravni vir vlaken železo in ponujajo 5 gramov beljakovin na. skodelice. Pogosto se zamenjuje kot oreh, to seme je hranljivo in je velik prigrizek, ki ga lahko hranimo na kolidžu.

Okrepite dobre navade in zdravo energijo

College & University daje velik pritisk na mlade misli, da lahko uspejo. To lahko povzroči pozne noči, ki jih napolni kofein, ki mu sledijo zgodnja jutra, ki se trudijo, da bi se osredotočili na razred. Mnogi študenti ne vedo, da obstaja boljši način, ali da lahko vlečenje vseh noči dejansko škoduje njihovemu nastopu namesto pomoči.

Naučite svoje nasvete in trike o produktivnosti otrok, kot je študij v fokusnih izbruhih po 20-30 minutah, ki mu sledi 5-10 minutna prekinitev. In opomnite ga ali ji, da vadba, zdrava prehrana, ohranjanje hidrata in dovolj spanja, pomagajo več s splošno produktivnostjo, koncentracijo in energijo kot kofein in vse večerje.

Dodajte tudi zeleni čaj, bogat z antioksidanti in organska kava na vaš nakupovalni seznam kot bolj zdrave kofeinske alternative sladkam brezalkoholnim pijačam ali energetskim pijačam.

Nastavite stopnjo za zdravo učenje in počitek

Poraba veliko časa za študij v majhni spalnici ali stanovanju Uni lahko duševno izčrpa in ima lahko celo fizične posledice, če okolje ni optimizirano. Prepričajte se, da ima vaš študent mizo za študij, da bi odvrnil drsenje med študijem v postelji. Tu in tam spodbudite spremembo pokrajine, kot je študij v knjižnici, parku ali kavarni.

Pomagajte mu, da kar najbolje izkoristijo svojo univerzitetno spalnico in spodbudijo umirjen spanec. Zagotovite alternative za nadglavne luči, tako da se lahko ponoči zatemnijo, da se telo spusti in pripravi na spanje.

Ostanite z nami pri potrebah po duševnem zdravju

Kolegij in univerzitetna leta beležita prehod v odraslost in to prehodno obdobje prihaja z veliko stres in čustveni izzivi. Poskrbite, da bo vaš otrok vedel, da, čeprav morda ne boste tam osebno, še vedno govorite.

Če se zdi, da se vaš otrok bori, mu naročite sestanek s svetovalcem ali terapevtom. Običajno je učinkoviteje delati z velikimi izzivi s kvalificiranim strokovnjakom kot pa z družinskimi člani. Visokošolski zavodi in univerze imajo v svojih wellness centrih običajno osebje za pomoč študentom. Dobro je raziskati te možnosti, ko se vaš otrok vpiše v šolo, da bi bolje razumel vire, ki so jim na voljo v kampusu.

Izdelajte in podprite samopomočne rutine

Svojega otroka naučite o pomenu samopomoči in ustvarjanju rutine za samopomoč. Učenje, kako vzgajati svoje najboljše jaz, bo pomagalo učencem, da se počutijo zdrave in srečne, in jim omogočile, da bodo najbolje delovale. Preberite 11 Best Self-Care Tips za um in telo za ideje za skupno rabo in pakiranje univerzitetnega začetnega kompleta za samopomoč, vključno z osnovami spanja, kot so maska za spanje, eterična olja in čaj iz kamilice.

5 dodatkov za študente kolidža in univerz

Hrupni stanovalci, obroki v kavarni in neskončno učenje lahko povzročijo davek. Vsakodnevni multivitamini so pomembni za zadovoljevanje osnovnih potreb, poleg tega pa lahko pomagajo tudi drugi dodatki. Tu so naši top 5 dodatkov za študente.

Real Food Multivitamin: Kljub našim najboljšim prizadevanjem, prehrana študentov ni vedno najbolj zdrava. Polnite hranilne vrzeli z multivitamini, ki izvira iz celih živilskih sestavin.

Magnesium dodatki: Magnesium je čudovit za pomoč pri lahkotnosti stres, in ima tudi druge prednosti. Podpira celično energijo, zdrave kosti, boljši spanec, razpoloženje in še več.[5], [6]

Omega-3 dodatki: Esencialne maščobne kisline spodbujajo številna področja zdravja, toda učenci lahko najbolj koristijo koristi omega-3, ki podpirajo možgane. Študije kažejo, da lahko omega-3 maščobne kisline pomagajo izboljšati osredotočenost, spomin in razpoloženje. [4]

Probiotični dodatki

Prebavno zdravje vpliva na splošno zdravje in imunsko funkcijo, da ne omenjamo prebavnih težav lahko neprijetno in moteče. [7] Pomagajte ohranjati sistem učenca uravnotežen s probiotikom za zdravje prebave.

Prav tako razmislite o adaptogenih zeliščih Rhodiola Rosea ali Ashwagandha pomagati pri sprostitvi, miru in počutju.

Preden se vaš otrok odpravi na kolidž ali univerzo, je dobro, da z zdravnikom določite letni pregled in se pogovorite o tem, kako podpreti njihovo prehransko in čustveno zdravje.

Zdravi nasveti za vrnitev v šolo

Z načrtovanjem vnaprej si lahko pomagate, da bo to najzdravejše, najuspešnejše šolsko leto za otroke vseh starosti. Ali imate svoje zdravo nazaj v šolo nasvete za skupno rabo? Radi bi jih slišali v komentarjih spodaj.

Če ste uživali v tem članku, se prijavite Swanson e-poštna sporočila, ki bodo prva vedela za nove objave in naše najboljše promocije.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. Blue Light ima temno stran: Harvard Health Publishing. (Dostopno dne 11.6.2017) []
  2. Učinki povečanega vnosa beljakovin na polnost: meta-analiza in njene omejitve. Revija Akademije prehrane in dietetike. (Dostopno dne 22.8.2018) []
  3. Manjkajoče hranilne snovi v hrani. WebMD. (Dostopno dne 22.8.2018) []
  4. Vrhunske sestavine za spoznavanje, fokus in razpoloženje. Sestavine NUTRA ZDA. (Dostopno dne 22.8.2018) [] []
  5. Učinki dopolnitve Magnesium na subjektivno tesnobo in stres - sistematični pregled. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 22.8.2018) [] []
  6. Magnesium informativni list za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno dne 22.8.2018) []
  7. Črevo: kjer se srečajo bakterije in imunski sistem. (Dostopno dne 22.8.2018) []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta