Najboljši nasveti za skrb za vaše mišice po delovni

Čas branja: 2 minut
Najboljši nasveti za skrb za vaše mišice po delovni

Začetek novega režima vadbe je lahko izjemno razburljiv, pa tudi ogromno spodbujevalca razpoloženja. Videti je bilo, da je telesna sposobnost koristna tako za naše fizično kot tudi za duševno zdravje, kar nam lahko pomaga, da imamo velik občutek za obnovo.

Vadba, ne glede na to, ali se odločite za delo na vaši kardio ali gradnji moči, je lahko zelo naporna za vaše mišične skupine. Mnogi, še posebej na začetku svojih treningov, ugotovijo, da naslednjih nekaj dni preživijo občutek malenkosti in napetosti. Če ste zaskrbljeni, da boste skrbeli za svoje mišice po vadbi, kaj lahko storite, da se ne poškodujete sami ali pa tudi vaše mišice?

Pomiri se

Ko končate z vadbo, je najpomembnejše, kar lahko naredite za vaše zdravje mišic, da se pravilno ohladite. Ne glede na to, ali gre za energičen sprehod po poteku ali raztezanje mišic po vadbi z utežmi, vzemite vse do 20 minut, da se ohladite. To pomaga preprečevati tog, neprijeten občutek, ki ga lahko doživite naslednji dan po intenzivni vadbi.

Bodite redni odmori

Na enak način, da ne smete trpeti prehrane, da bi izgubili tono teže, ne smete impulzivno izvajati dan za dnem. Da bi si redno vadili, je zelo pomembno, da si vzamete čas. To daje vašim mišicam čas za počitek in preostanek telesa. Nič ni bolj poražajnega kot vračanje k vaši vadbeni rutini, samo da bi ugotovili, da ste preveč utrujeni, da ga dokončate.

Poskrbite, da boste dobili pravo prehrano

Upamo, da bo z novo vadbo izboljšana prehrana. Seveda je pomembno zagotoviti, da uživate zdravo ravnovesje sadja, zelenjave, pustega mesa ali beljakovin in ogljikovih hidratov. Beljakovine, ko gre za delo, so še posebej pomembne. Beljakovine pomagajo pri zdravljenju in gradnji mišic, kar vam bo pomagalo doseči vitkejši fizični videz, če je to tisto, kar ste želeli.

Tisti, ki so izpostavljeni posebej napornim treningom, se bodo morda želeli odločiti za beljakovinske praške in dodatke, ki jim bodo pomagali zgraditi potrebno mišično maso ali pa samo pomagati mišicam, da se zdravijo po treningu moči. Prehranski dodatki za krče lahko pomagajo tudi pri kratkotrajnih težavah s krči.

Medtem ko je pomembno, da gradite na vaši ravni beljakovin po težkih treningih, je prav tako pomembno, da ne začnete preskušati ogljikovih hidratov. Trendne diete so v kratkem času vse dobre in dobre, vendar pa bi lahko po hujših vadbah iz prehrane po večjih skupinah živil izredno nevarno. Ogljikovi hidrati so gorivo za vaše telo in morajo biti združeni z zdravo količino beljakovin.

Ne da bi si vzeli čas, da bi skrbeli za vaše mišice, lahko telesna aktivnost vpliva na vaše telo. Če si prizadevate za določeno stopnjo moči ali mišične mase, je pomembno, da svojih mišic ne kaznite tako, da ne počivate, se ne segrejete ali segrejete. Zdrava prehrana in dodatki vam lahko pomagajo pri zdravljenju in gradnji mišic, ki jih je treba seznaniti z dovolj časa za počitek.

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta