Kako ostati na vrhu vaše teže po doseganju vašega cilja

Čas branja: 2 minut
Kako ostati na vrhu vaše teže po doseganju vašega cilja

Če ste dosegli svoje cilje glede telesne pripravljenosti in teže, potem je v redu veliko čestitk! Uspešno ste spremenili svoje življenje na bolje in jedo bolj zdravo hrano, se ukvarjate z vsakodnevnimi vadbami, izobražujete se o vrstah živil, ki jih vaše telo potrebuje za delovanje, in ste (upajmo) uživajte ob poti.

Ko si postaviš cilj in se osredotočiš na doseganje cilja, se lahko počuti malo čudno, ko končno prideš tja, da se potem sprašuješ, kaj naj now počneš. Če to zveni poznano, potem ni treba biti zaskrbljen; ta priročnik vam bo pomagal pomagati in predlagati načine, kako lahko nadaljujete s svojo težo.

Pridobite podporo, ki jo potrebujete

Vaše telo potrebuje hranila, da bi:

  • vam omogočajo zdravo delovanje
  • počutite se napolnjene
  • uravnavanje spanja, hormonov in kognitivno funkcijo
  • dokončajte skoraj vse druge dejavnosti, ki jih vaše telo opravlja v enem dnevu.

Kako lahko podprem svoje kosti?

Podprite zdravje in razvoj kosti tako, da pridobite dovolj kalcija v vaši prehrani, kot tudi beljakovine, magnesium vitamin D, fosfor, in kalija (najdemo ga podobno bananam, citrusom in suhemu sadju). S tem se boste počutili močne in prožne ter pomagali zaščititi svoje sklepe in tkiva pred poškodbami pri vadbi, kot so tek, dvigovanje uteži in šport z močnim udarcem.

Ko ste utrujeni, boste najverjetneje dosegli hitro pripravljene jedi, ki jih je enostavno pripraviti, kot začeti hranljivo domačo hrano s svežimi sestavinami. Zato se izogibajte utrujenosti, tako da ostanete hidrirani in ne dovolite, da bi imeli vaš krvni sladkor najvišji in najnižji skozi ves dan.

Osredotočite se na zadostno število ur spanja in vzemite multi-vitamine, če ste na kakršen koli način pomanjkljivi ali če je težko jesti vse minerale, ki jih potrebujete v teku dneva.

Ostani zbran

Now , ko ste dosegli svoj cilj, morate zagotoviti, da še vedno trdo delate in sledite načrtom obrokov, pripraviti režime in razmišljati pozitivno.

Če se v vsakem trenutku počutite razočarani ali kot da se niste trudili tako močno, kot bi lahko, potem si vzemite čas in se spomnite, kako daleč ste prišli. Spomnite se krvi, znoja in solz, ki ste jih doživeli, da bi dobili mesto, kjer ste, in natančno zakaj ste začeli s prizadevanji, da bi izgubili težo in se sploh oblikovali.

Bodite dosledni

Samo zato, ker ste dosegli svojo ciljno težo, ITM ali mišično maso, to ne pomeni, da lahko počistite svoj urnik vadbe. Ne pozabite redno obiskovati telovadnice, kot ste že prej, še naprej se izzivajte s športom in jejte kot del uravnotežene prehrane, ki bi morala biti brez alkohola, predelanih živil (vključno s kruhom), prekomerno slanih. živila, rafinirani sladkorji in transmaščobe.

now , ko ste dosegli svoj cilj, zavrnite samozadovoljstvo in si postavite dodatne naloge, na primer, kako se naučiti kuhati, igrati šport, izobraževati druge, razvijati in loviti svoje razumevanje anatomije in fiziologije.

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta