Dinamični duo! 5 parov za povečanje vašega wellnessa

Čas branja: 7 minut
Dinamični duo! 5 parov za povečanje vašega wellnessa

Vsi imamo tiste neverjetne prijatelje, ki nam pomagajo, da smo najboljši jaz, in to storimo tudi zanje! Toda ali ste vedeli, da nekatera hranila ustvarjajo tudi dinamične duete?

Nekateri dodatki dopolnjujejo medsebojne koristi, drugi pa dopolnjujejo in dvigujejo učinke drugega, da vam pomagajo doseči optimalno dobro počutje. Tukaj je nekaj naših najljubših wellness kombinacij, ki jih lahko poskusite.

# 1 Kurkuma + črni poper

Ne pustite, da vas njihova splošna imena prevarajo! Kurkuma in črni poper imata veliko neverjetnih koristi, ki jih lahko ponudite poleg privlačnih okusnih brbončic in delujejo bolje, če jih vzamete skupaj.

Koristi kurkume

Kurkuma je wellness powerhouse, ki podpira prebavo kognitivno zdravje, sklepe, kožo in še več. [1]To je predvsem posledica močnega antioksidanta znotraj kurkume, znanega kot kurkumin. Kurkumin se v telesu ne absorbira zlahka, toda črni poper lahko pomaga. [1]

Prednosti črnega popra

Nenavaden črni poper ima presenetljivo raznolik hranilni profil, ki vsebuje magnesium vitamin K, fosfor, železo, kalcija, vlakna in majhne količine več drugih hranil. [2]Črni poper ima lahko tudi antioksidativne in gastroprotektivne lastnosti. [3]

Čeprav verjetno ne boste jedli dovolj črnega popra, da bi zadostili vašim potrebam po hranilih vsak dan, samo vedoč, da dobivate malo dodatnega prehranjevanja, ko dodajate črni poper na posodo, zagotovo ne boli!

Zakaj združiti kurkum s črnim poprom?

Snov v črnem popru, poznana kot piperin, poveča biološko uporabnost kurkume. [1], [4] To počne tako, da zavira presnovno razgradnjo kurkumskih spojin v črevesju in jetrih, kar omogoča, da višje ravni teh spojin ostanejo v telesu dlje, s čimer se poveča čas, ki ga mora vaše telo absorbirati, preden se izločijo iz vašega telesa. telo. [4]

Poskusite kurkumo in črni poper skupaj Swanson Premium kurkuma in črni poper. In pazi na naše kratek video da bi izvedeli več o prednostih tega starodavnega začimb.

# 2 Prebiotiki + probiotiki

Probiotike lahko povežete z jogurtom in čeprav jih nekateri jogurti vsebujejo (če oznaka pravi »žive aktivne kulture«), obstaja še veliko drugih koristnih tipov in virov probiotikov. Poleg tega prebiotiki pomagajo probiotiki napredovati. Tukaj je zajem!

Prednosti probiotikov

Vaše telo je dom trilijonom organizmov, tako dobrih kot slabih, in pomembno je, da ohranite ravnotežje. Probiotiki so dobre vrste bakterij v vašem telesu, ki pomagajo prebavi, pomagajo ohranjati delovanje imunskega sistema in spodbujajo splošno dobro počutje. [5]

Jemanje probiotičnega dodatka je odličen način za okrepitev črevesja s koristnimi bakterijami, ki pomagajo vzdrževati vaš sistem, tako da dobri fantje prevladajo nad slabimi.

Prednosti prebiotikov

Prebiotiki so vrsta prehranskih vlaknin, ki hranijo in negujejo zdrave bakterije v vašem sistemu. [5] Ta posebna vrsta vlaken ni prebavljena z nami, temveč jo prebavljajo dobre vrste bakterij v črevesju, ki jim pomagajo pri razcvetu.

Naravni viri prebiotika vključujejo koren cikorije, zelenjavo regrata, česen, por in ječmen, vendar pa lahko dodatek, ki vsebuje prebiotike in probiotike, pomaga pri doseganju pravega razmerja. [6]

Zakaj jemati Prebiotik s probiotiki?

Brez prebiotikov zdrave bakterije iz črevesja ne uspevajo. Pomislite na to kot na vrt. Jemanje probiotikov je kot dodajanje rastlin na vaš vrt, in če jemljete prebiotike, je kot dodajanje gnojila na vaš vrt. Oba sta koristna za vrt, samo na različne načine. Za najbolj zdravi vrt dodajte oboje.

Pridobite kombinirane koristi od prebiotikov in probiotikov v Swanson Ultra Probiotik + Prebiotično vlakno.

# 3 Kalcij + vitamin D

Vaše telo neprestano preoblikuje vaš skeletni sistem s kombinacijo reabsorbiranja starih kosti in ustvarjanja nove kosti. [7] Vsakih deset let imate v bistvu popolnoma drugačen skelet! [7] Da bi kosti med temi spremembami ostale močne, potrebujete stalno oskrbo s kostno hrano in kalcija in vitamin D na vrhu seznama hranil za zdravje kosti. Ti dve hranili imata še veliko drugih prednosti!

Koristi kalcija

Ko porabite kalcija, je shranjena v vaših kosteh in zobih in igra ključno vlogo pri izgradnji novih, močnih kosti. [8] Kalcij sodeluje tudi pri krčenju mišic, prenosu živčnih signalov, sproščanju hormonov, funkciji krvnih žil in še več. [8] Ta mineral je nujno potreben za zdravje vašega telesa.

Prednosti vitamina D

Vitamin D spodbuja kalcija absorpcija v črevesju, ki nam pomaga pri obnavljanju našega vitalnega minerala, potrebnega za novo rast in preoblikovanje kosti. [9] Vitamin D prav tako igra vlogo pri imunski funkciji, modulaciji celične rasti, nevromuskularni funkciji in še več. [9]

Zakaj jemati kalcij in vitamin D skupaj?

Ti dve hranili sta močnejši skupaj, ker brez ustreznih vitamin D nivoji našega telesa ne bodo dovolj absorbirali kalcija porabimo. Jemanje kalcija samo ni dovolj. Vitamin D Pomaga nam tudi vzdrževati ustrezne ravni fosfata, kar je še en dejavnik rasti kosti in preoblikovanja.

Čeprav naše telo naredi nekaj vitamin D ko je naša koža izpostavljena sončnim žarkom, pomanjkanje izpostavljenosti soncu ali nošenje zaščite pred soncem omejuje našo sposobnost za to. [9] Tudi ko se staramo, koža postane manj učinkovita pri sintezi vitamin D. [9] Torej, poskrbite, da boste dobili dovolj teh vitalnih hranil, tako da vzamete a kombinacija kalcija in vitamina D.

# 4 Vitamin E + Omega-3

Vitamin E in omega-3 dodatki so med najbolj priljubljenimi prehranskimi dopolnili. Ta dva hranila se pogosto vzamejo skupaj, ker nudita nekaj podobnih in dopolnilnih koristi za naše zdravje.

Prednosti vitamina E

Vitamin E je pomemben za vid, reprodzdravje naše krvi, možganov in kože. Ima tudi antioksidativni učinek, ki pomaga varovati vaše celice pred poškodbami prostih radikalov. [10] Vitamin E je bil prvi dodatek, ki ga je prodal SwansonPred skoraj 50 leti!

Koristi omega-3

Omega-3 maščobne kisline, vključno z eikozapentanojsko kislino (EPA) in dokozaheksaensko kislino (DHA), so najbolj znane za spodbujanje srčnega in zdravje možganovOmega-3 pa podpirajo tudi zdrave oči, sklepe, kosti in kožo. [11] Poleg tega vam lahko pomaga bolje spati in imeti bolj pozitivno razpoloženje. [11]

Zakaj jemati vitamin E in omega-3 skupaj?

Omega-3 maščobne kisline in vitamin E skupaj spodbujati in zaščititi dobro počutje. Zaščitne lastnosti. \ T vitamin E razširi na zaščito omega-3 maščobnih kislin v možganih, zaradi česar sta ti dve zmagovalni kombinaciji za podporo kognitivno zdravje. [12]

EPA in DHA sta potrebni za zdravo kognicijo in nizko raven vitamin E povezani s pomisleki glede pomnilnika. [13], [14]Obe hranilni snovi podpirata tudi zdravje kože, vključno z zdravim kolagenom in vitamin E ponuja dodatne ugodnosti, ki pomirjajo kožo.

Pridobite koristi omega-3 in vitamin E v Swansonje nagrajenOmega-3 na rastlinski osnovi, ki je leta 2018 dobil naziv Omega Izdelek leta NutraIngredients ZDA in Swanson Premium Vitamin E mešani tokoferoli.

Preizkusite naš nagrajeni dodatek omega 3 na rastlinski osnovi.

# 5 Vitamin C + cink

Če shranjujete zdravniško omarico vitamin C in cink, ste na pravi poti. Ti dve hranili sta znani po tem, da podpirata imunsko zdravljenje skozi celo leto in zlasti v zimskih mesecih. Raziščimo prednosti obeh in zakaj je bolje skupaj.

Prednosti vitamina C

Strokovnjaki pravijo vitamin C je ena najvarnejših in najučinkovitejših hranilnih snovi in lahko celo podpre dolgo življenjsko dobo. [15] Ponuja koristi za zdravje imunskega sistema in zdravje srca ter hkrati spodbuja zdrave oči in kožo. [15] Vitamin C Prav tako se ponaša z nekaterimi učinki proti staranju kože zaradi svojih antioksidativnih učinkov in vloge pri proizvodnji kolagena. [15]

Koristi cinka

Cink je element v sledovih, ki pomaga stimulirati vsaj 100 encimov v našem telesu. [16] Najbolj je znan po podpori imunskemu zdravju, ki ga povzroča aktiviranje celic T in pomaga nadzorovati in uravnavati imunski odziv. [16] Raziskovalci prav tako pravijo, da je zagotavljanje ustreznih ravni cink lahko zmanjša tveganje za zdravstvene težave, povezane s starostjo. [16] Cink igra tudi vlogo plodnost, rast las zdravje možganov in več. [16]

Zakaj jemati vitamin C in cink skupaj?

Jemanje vitamin C in cink skupaj daje vašemu telesu večplastno podporo imunskemu zdravju skupaj z mnogimi dodatnimi koristmi obeh hranil. To je močna kombinacija antioksidantov, ki krepi obrambo vašega telesa in splošno dobro počutje. Poskusite Swanson Premium Zinc & C pastile.

Vi + Swanson: Popolno združevanje za boljše zdravje

Mnogi izmed zgoraj navedenih hranilnih snovi so sami po sebi zdravi, toda ko jih vzamemo v pravem paru, lahko dopolnjujejo in celo povečujejo učinke drug drugega. Nekaterim najbolj koristnim hranilom je treba pomagati, da vam zagotovijo optimalno podporo.

Tako kot tisti zvezdni hranilni dodatki Swanson si prizadeva biti vaš najboljši wellness partner. Tu smo, da vam pomagamo izobraževati o različnih temah o zdravju in počutju, hkrati pa zagotavljamo visokokakovostno prehrano, ki vam bo pomagala na poti dobrega počutja.

Prijavite se Swanson Zdravstvena e-poštna sporočila, ki bodo prva spoznala nove članke in posebne promocije, in delijo vaše najljubše prehrambene pare v komentarjih spodaj!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. 10 Dokazane zdravstvene koristi kurkume in kurkumina. Healthline.(Dostopano 7. 7. 2018) [] [] []
  2. Baza podatkov o sestavi hrane USDA. Standardni sklic. (Dostopno 08/07/2018) []
  3. Črni poper in zdravstvene trditve: celovita razprava. PubMed. (Dostopno 08/07/2018) []
  4. Je kurkuma učinkovita le, če je kombinirana s črnim poprom? ConsumerLab. (Dostopno 08/07/2018) [] []
  5. Probiotiki in Prebiotiki: kaj je razlika? Healthline. (Dostopno 08/07/2018) [] []
  6. 19 Best Prebiotic Foods. Healthline. (Dostopno 08/07/2018) []
  7. Kaj povzroča izgubo kosti? MedlinePlus. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  8. Kalcij. PubMed Health. (Dostopno 08/07/2018) [] []
  9. Vitamin D. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 08/07/2018) [] [] [] []
  10. Klinika Vitamin E. Mayo. (Dostopno 08/07/2018) []
  11. 17 Znanstvene koristi omega-3 maščobnih kislin. Healthline. (Dostopno 08/06/2018) [] []
  12. Vitamin E ščiti omega-3 maščobne kisline in možgane. Država Oregon. (Dostopno 08/07/2018) []
  13. Omega-3 maščobne kisline EPA in DHA: zdravstvene koristi skozi vse življenje. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno 08/07/2018) []
  14. Različne oblike vitamina E ščitijo pred motnjami spomina. ScienceDirect. (Dostopno 08/07/2018) []
  15. Cink. Danes medicinske novice. (Dostopno 08/07/2018) [] [] []
  16. Cink. Medicinske novice danes. (Dostopno 08/07/2018) [] [] [] []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta