8 Hranilna darila za tekače

Čas branja: 5 minut
8 Hranilna darila za tekače

Iščete najboljše darila za tekače? Če imate v svojem življenju tekača, verjetno now veste, kako so predani temu športu in da so v njem za dolgo igro. Vsi ne vodimo maratonov, vendar to ne spremeni, kako pomembno je za nas, da znova in znova pridemo ven in jih dosledno zabeležimo. In za večino od nas, vožnja samo ni pogajanj - preprosto ne želimo zamuditi tek.

Torej, najboljše darilo, ki ga lahko damo tekaču, je podpora za njihovo rast v športu in za hitro okrevanje vadbe. To lahko storite tako, da jim podarite dar športna prehrana za tekače. Tukaj je nekaj naših najboljših prehranskih izbir za tekače.

# 1 Metilsulfonilmetan (MSM) prašek za obnovitev vadbe

MSM spodbuja močan hrustanec, kite in vezi, ki pomagajo zaščititi sklepe. MSM lahko pomagajo pomiriti mišice med okrevanjem, zagotavljajo antioksidativne učinke za zaščito pred prostimi radikali, ki so povezani z vadbo. stresin pomagajo podpirati imunski sistem po treningu.[1],[2] Raziskave so pokazale, da je mešanje 100 mg MSM na kg telesne teže v vodo pred vadbo povzročilo povečanje skupne antioksidativne sposobnosti po vadbi v primerjavi s posamezniki, ki pred začetkom treninga niso uživali MSM.[2]

Torej, svojemu najljubšemu športniku podarite darilo, ki bo resnično koristno v njihovem režimu treningov -MSM v prahu ki se zlahka zmeša v njihovo steklenico vode pred ali po vadbi. Če želite izvedeti več o prednostih odmerkov MSM in MSM, glejteMSM Doziranje: Koliko je treba vzeti?

# 2 Triple Pyruvate Electrolyte Complex - Premium elektroliti brez dodanega sladkorja

Elektroliti so bistveni za ohranjanje hidratacije tekača, vendar so številne elektrolitne pijače polne dodanih sladkorjev in sestavin, ki morda ne podpirajo zdravega načina življenja tekačev. Naše Trojni piruvatski kompleks elektrolitov prinaša prednosti ključnih elektrolitov (kalcija, kalija in natrij), za katero je znano, da podpira delovanje mišic in živcev ter stabiliziran piruvat za spodbujanje proizvodnje energije za fitnes. Številne študije podpirajo uporabo posameznih oblik dopolnilnega piruvata za spodbujanje zdravega celičnega dihanja in proizvodnje ATP (celične energije).[3]

Prav tako preverite Swanson Ultra 1000 mg energija C z elektroliti, ki vsebuje dodatne vitamine in minerale, ki so odlični za tekače, tudi vitamin C, kalcijamagnesium in. \ magnesium cink.

# 3 Vzdržljivost in prehranska moč pese - brez uživanja pese

Rdeča pesa je hranilna energija za tekače. Poleg dragocenih vitaminov, mineralov in fitonutrientov so pese tudi nitrati, ki po raziskavah podpirajo cirkulacijo in mišično oksigenacijo.[4] Swanson Certified Organic Beet Juice Powder je odličen način za tekače, da dodajo to hranilno hrano za svojo dnevno prehrano. Ali poskusite Swanson Ultra Hitro korenina sladkorne pese NO + za hitro povečanje dušikovega oksida za optimizacijo energije in vzdržljivosti.

# 4 Visokoenergijski kompleks za fizične zmogljivosti

Swanson Ultra High Energy Complex je zložen z energizatorji, kot so koren eleuthero (sibirski ginseng), gotu kola in čebela, gosta s hranili cvetni prah skupaj s koncentratom matičnega mlečka Ta edinstvena formula je poživljajoča mešanica energije, ki se bori proti utrujenosti in podpira duševne in telesne zmogljivosti. Gotu kola lahko pomaga tudi izboljšati cirkulacijo v nogah in stopalih.[5] In koren eleuthero se pogosto uporablja za spodbujanje vzdržljivosti in atletske uspešnosti.[6]

# 5 Magnezij za zdravje uma in telesa

Obstaja veliko vrst magnesium in koristi tega minerala za športnike so eksponentne. Magnesium pomaga pri spodbujanju celične energije, krčenju mišic in sprostitvi, živčnem, kostnem in kardiovaskularnem zdravju ter še več.[7] Poskusite Swanson Premium Triple Magnesium Complex ali Mellow Mag magnesium praška. Kopel ali stopalo namočite Kosmiči Magnesium klorida (sol Epsom) pomaga pomiriti utrujene mišice in pospešuje okrevanje.

# 6 Probiotiki za tekače

Zdravo črevo mikrobiom je bistvenega pomena za vsakogar. Navsezadnje je več kot 70% vašega imunskega sistema v prebavnem traktu.[8] Toda zdrava flora črevesja lahko ima tekače še večje koristi, zlasti v toplejšem vremenu. Raziskave kažejo, da lahko dodatek z večsemenskim probiotikom poveča čas teka pred utrujenostjo v toplem vremenu.[9] Plus, tek je naporna vaja stres na imunski sistem, tako da dajejo imunskemu sistemu vzpodbudo s probiotiki dobra ideja za tekače. Izberite probiotično mešanico Swanson Ultra probiotični kompleks, ki vsebuje vrsto prijaznih probiotičnih sevov.

# 7 Vitamin D za zdravje kosti in delovanje kosti

Pričakujete lahko, da so številni tekači preživeli veliko časa na prostem, zato je izpostavljenost soncu njihova vitamin D študija na kliniki Cooper 2008 je pokazala, da je 75% tekačev, ki so v povprečju imeli 20 ur na teden, imeli nizko raven vitamin D.[10]

Vitamin D igra pomembno vlogo pri mnogih procesih, ki vplivajo na zdravje kosti, krčenje mišic, stimulacijo živcev in imunsko podporo, plus vitamin D lahko poveča mišično moč in velikost hitrih mišic.[11] Vitamin D je ključnega pomena za tekače in vse ostale!

# 8 Najboljši proteinski dodatki za tekače

Glede na Mednarodno združenje športne prehrane, naj ljudje, ki redno telovadijo, kot tekači, zaužijejo od 1,4 do 2,0 grama beljakovin na kg telesne teže na dan, da optimizirajo svoj trening.[12] Tudi čas uživanja beljakovin lahko poveča okrevanje in pušča telesno maso.

Popolno poročilo, ki ga je objavilo društvo, navaja, da je dokazano, da uživanje beljakovin ali aminokislin "v urah neposredno pred in med vadbo" izboljša popravljanje mišic in optimizira moč.[12] Tudi beljakovinska dopolnila beljakovine v prahu iz sirotke lahko zagotovi anabolični odziv, podoben aminokislinam v prosti obliki.[12]

To je odlična novica, še posebej, če upoštevamo idejo, da bi jedli zrezek v urah pred odhodom, se zdi, da ne pride v poštev. Swanson Ultra Whey Protein Powder je boljša ideja. Hitro se absorbira in potrebuje proteine, ki podpirajo mišice, in aminokisline, ki jih potrebujejo, ne da bi jih obkolili.

Najboljša darila za tekače

Nakup daril za tekače je lahko včasih malo težaven, saj tekači potrebujejo manj opreme za šport kot mnogi drugi športniki. Toda vsak tekač potrebuje ustrezno športna prehrana to help them perform their best and recover fully. The best gifts for runners are the gifts that help them keep running and improving their game. So, use this guide to put together a health care paket for the runner in your life.

Ste tekač s prehranskimi nasveti, ki jih želite deliti? V spodnjih komentarjih nam povejte, katere vitamine in dodatke bi radi videli v darilnem setu za tekače. Prav tako si oglejte objavo 10 nasvetov za tekače, plus vitamine in dodatke za tekinGame-Changer Prehrana in dodatki za optimalno zdravje.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

(Posodobljeno 05/18/2018)

Opombe in reference

  1. MSM. WebMD. []
  2. Vpliv metilsulfonilmetana na en odmerek na oksidativni stres po akutni izčrpavalni vaji. Ameriška nacionalna medicinska knjižnica. [] []
  3. Pyruvia kislina. ScienceDirect. []
  4. Zaužitje nitratov: pregled vplivov na zdravje in telesno zmogljivost. Ameriška nacionalna medicinska knjižnica. []
  5. Gotu Kola. WebMD. []
  6. Ginsing, sibirski. VitaDocs. []
  7. Magnezijev delovni list za potrošnike. Nacionalni inštituti za zdravje. []
  8. Pogovorimo se o zdravju: »Dodajanje let svojemu življenju in življenje vašim letom« Ray Morgan Om.D Ph.D. (Dostopno 27.2.2018) []
  9. Učinki dopolnjevanja probiotikov na prepustnost prebavil, vnetja in delovanje v vročini. WebMD. []
  10. Tek na D. Runner's World. []
  11. Najpomembnejši vodniki tekačev: hitro gorivo: vse, kar morate vedeti. Uredniki sveta tekačev. []
  12. Mednarodno združenje športne prehrane Položaj Stojalo: beljakovine in vadba. Časopis Mednarodne zveze športne prehrane. [] [] []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta