Vaš bistveni vodnik za brez glutena

Čas branja: 7 minut
Vaš bistveni vodnik za brez glutena

Če sprejmete življenjski slog brez glutena, ne pomeni, da ne zamujate svojih najljubših pekovskih izdelkov. Lažje kot kdajkoli prej najdete recepte brez glutena za vse, od kruha in muffinov do piškotov in testa za pice. Za številne recepte je tako preprosto, kot samo prehod na moko brez glutena!

Uporabite ta priročnik za moko brez glutena, če želite izvedeti več o nekaterih najbolj priljubljenih alternativah moki na osnovi pšenice brez glutena. Vključili smo tudi nekaj receptov brez glutena, ki jih lahko poskusite z vsako moko, skupaj s splošnimi nadomestnimi razmerji za vsako. Vendar morate prebrati tudi svojo etiketo izdelka glede navodil za zamenjavo, ker so nekatere blagovne znamke lahko drugačne. Prav tako je vsak recept edinstven, zato eksperimentirajte, da bi našli popolno razmerje moke brez glutena po svojih najljubših receptih.

infografska karta brez glutena moke

Mandeljna moka

Mandlji so vir zdravih maščob. So tudi relativno veliko beljakovin in malo ogljikovih hidratov. Blag, oreškov okus mandljeve moke je odlična možnost za torte in piškote.

Mandljevo moko se naredi z mletjem mandljev do fine konsistence. Lahko naredite moko iz marmelade doma z utripajočimi mandlji v živilskem stroju. Toda pulziranje je ključnega pomena, ker če boste preveč ali preveč zmešali, boste namesto tega dobili mandljevo maslo.

Mandljevo moko se običajno lahko nadomesti z 1: 1 za pšenično moko, čeprav lahko nekateri recepti zahtevajo malo več jajc ali veziva, ki ga lahko držijo skupaj, in morda boste želeli nekoliko zmanjšati tekočino. Uporaba mandljeve moke pogosto povzroči rahlo gosto pecivo.

Recepti za poskusite z mandljevo moko

Kokosovo moko

Kokosova moka vsebuje veliko vlaknin, poleg tega je vir zdrave maščobe. V primerjavi z drugo moko ima kokosova moka tudi zmerno veliko beljakovin in malo ogljikovih hidratov. Narejena je iz svežega kokosovega mesa, ki ga sušimo, odmaščujemo in zmeljemo v moko. Ima blag okus po kokosu, ki se zlahka prikrije z drugimi okusi. Zaradi postopka kokosove moke niso vse blagovne znamke ustvarjene enako. Različne blagovne znamke lahko z istim receptom prinesejo različne rezultate. Ko torej najdete blagovno znamko, ki ustreza vašim potrebam, se držite tega!

Malo gre z dolgo kokosovo moko. To je neverjetno vpojno. Za večino receptov potrebujete razmerje 1: 4 (za vsako skodelico pšenične moke uporabite samo c skodelico kokosove moke). Med poskusom kokosove moke v receptu poskusite naenkrat dodati eno žlico, pozorno opazujte konsistenco testa ali testa.

Kokosovo moko poskusite

Swanson 100% ekološka kokosova moka, 454g
Naša 100% USDA certificirana organska kokosova moka zagotavlja več vlaknin kot pšenice in je popolna za vse vaše potrebe po peki.

Recepti za kokosovo moko

Arrowroot moka ali Arrowroot škrob

Glede na druge škrobe (sladek krompir, plantain, kasava) ima puščica več beljakovin. Arrowroot vsebuje tudi zmerno raven vitaminov skupine B, bakra oz. železo in kalija. Arrowroot moka in škrob škrob sta enak izdelek.

Ta lahka moka je narejena iz zdrobljene puščice in jo pogosto uporabljamo kot koruzni škrob - za zgostitev juh, omak ali pudingov. Zmanjšal se bo pri počasni temperaturi, ne da bi bilo treba hitro vreti. Arrowroot škrob deluje dobro za zgostitev kislih omak ali sadnih džemov. Uporabite ga lahko tudi za pripravo bolj gladkega domačega sladoleda, saj bo puščica iz moke pomagala preprečiti nastanek velikih ledenih kristalov. In ta vsestranska moka se lahko uporablja tudi za peko.

Kadar se uporablja namesto koruznega škroba, ga uporabite v razmerju 1: 1 do koruznega škroba v receptu. Kot brezglutenska moka je razmerje 1 čajna žlička moke iz kravice na vsako žlico pšenične moke. Prav tako ga lahko zmešate z težjimi mokami za manj gosto pecivo.

Recepti z Arrowroot moko

Tapiokova moka ali tapioka

Tapiokina moka, ki jo včasih imenujemo škrob tapioke, je po konsistenci podobna moki iz puščice. Uporablja se lahko kot zgoščevalec in kot lahka moka pri peki brez glutena. Tako kot strešna moka, tudi pekovskim izdelkom daje pomladno teksturo. Je tudi zmeren vir železo.

Tapioka se običajno lahko uporablja v enakem razmerju kot moka iz maratonke (1 čajna žlička moke za tapioko za vsako žlico pšenične moke, ali če jo uporabite namesto koruznega škroba, naredite 2 žlički na 1 žlico koruznega škroba). Tapiokina moka ima rahlo sladek okus kot druga moka. Lahko ga zmešate z težjo brezglutensko moko za manj gosto pecivo in je idealna za hrustljavo skorjo in porjavitev!

Recepti z mokino tapioko

Chickpea moka ali Garbanzo Bean moka

Čičerika, znana tudi kot grabanzo fižol, so stročnice, ki imajo veliko beljakovin, železo in vlaknine, zato je to izjemno zdrava možnost. Čičerikova moka daje pecivu sladek, bogat, rahlo "beany" okus, zato se pogosto najbolje obnese v slanih jedeh, a druge okuse, kot je čokolada, to dobro prikrijejo. Ta moka deluje odlično kot testo ali za zgostitev juh, omak ali gravij.

Pri zamenjavi moke za čičeriko za pšenično moko morate uporabiti nekoliko manj. Za vsako skodelico pšenične moke uporabite 7/8 skodelice čičerikine moke.

Recepti z brašnom

Riževa moka

Riževa moka je tudi dober vir vlaknin. Na voljo je v obliki bele riževe moke ali rjave moke. Riževa moka ima fino konsistenco in nevtralen okus, zato je odličen nadomestek moke. Rjava moka iz riža ima nekoliko bolj hranljiv okus. Bela riževa moka ustvarja lahkotno, nežno, gobasto teksturo v peki. Tako kot mnoge že omenjene moke brez glutena lahko tudi riževo moko uporabimo kot sredstvo za zgoščevanje.

Razlike med riževo moko in pšenično moko so najbolj opazne v pekovskih izdelkih. Za večino drugih namenov lahko zamenjate rižino moko, ne da bi opazili veliko razliko v vaših receptih. Ko se pri pečenju uporablja riževa moka, jo je običajno najbolje mešati z drugimi brezglutenskimi mokami v mešanico moke. Pšenično moko lahko nadomestimo z rižino moko v razmerju 7/8 skodelice riževe moke za vsako skodelico pšenične moke.

Recepti z riževo moko

Koruzna kaša in koruzna moka

Razlika med koruzno moko in koruzno moko je v tem, da koruzno moko zmeljemo bolj fino. Glede na vaše teksturne preference lahko uporabite koruzno moko v nekaterih receptih, ki zahtevajo koruzno moko v razmerju ¾ skodelice koruzne moke in 1 skodelice koruzne moke.

Koruzna kaša je izjemno vsestranska možnost brez glutena, ki se že pogosto uporablja. Uporablja se lahko za testo, kruh, tortilje, zdrob, kašo, kruh in palačinke. Koruzno moko vsebuje veliko vlaknin. Vsebuje tudi skromne količine železo in cink.

Koruzno moko je najbolje uporabiti v receptih, ki jih kličejo posebej, kot koruzni kruh ali koruzni muffini, ki prikazujejo edinstven profil okusa in teksturo koruzne moke. Če želite v receptu poskusiti nadomestiti koruzno moko ali koruzno moko, lahko koruzno moko nadomestite v razmerju 1: 1, vendar uporabite le ¾ skodelice koruzne moke za vsako skodelico pšenične moke.

Recepti s koruzno moko

Recepti s koruzno moko

Krompirjev škrob proti krompirjevi moki

Krompirjev škrob in krompirjeva moka sta različna izdelka, ki ju ni mogoče medsebojno uporabljati. Da bi bile zadeve bolj zmedene, krompirjev škrob včasih označimo kot moko iz krompirjevega škroba. Krompirjev škrob in krompirjeva škrobna moka sta enak izdelek (poiščite besedo "škrob"), krompirjeva moka pa je različna.

Kaj je razlika? Krompirjev škrob se proizvaja samo s škrobom iz krompirja. Krompirjeva moka je narejena tako, da kuhamo in dehidriramo cel krompir ter jih zmeljemo v prah. Krompirjev škrob vsebuje minimalna hranila, krompirjeva moka vsebuje veliko enakih hranilnih snovi kot cel krompir in je vir kalija, kalcija, fosfor in prehranske vlaknine.

Oba se lahko uporabljata za peko, odvisno od recepta, vendar pozorno spremljajte, kateri recept potrebujete. Krompirjeva moka je gosta in ima trdnejše, težje pečene izdelke, medtem ko je krompirjev škrob boljši za mehkejše jedi, kot so večerni zvitki ali sendvič kruh.

Krompirjev škrob se lahko nadomesti v razmerju ¾ skodelice na 1 skodelico pšenične moke. Ali uporabite 5/8 skodelice krompirjeve moke za vsak 1 skodelico pšenične moke v vašem receptu.

Recepti s krompirjevim škrobom

Recepti s krompirjevo moko

Ajdova moka

Bogat z vlakninami in beljakovinami, z relativno visokimi količinami železo, kalcijamagnesium in. \ magnesium kalija, ajdova moka je postala priljubljena za številne ljudi, ki se izogibajo glutenu. Uporaba ajde bo dala zemeljski, oreškov okus. Ajdova moka je precej težka in bo povzročila gosto peko, če je ne pomešamo z lažjo moko.

Ajdovo moko se lahko nadomesti v razmerju 1: 1 s pšenično moko. Ne dvigne se pri sobni temperaturi, kot veliko drugih mok. Če pečete nekaj, kar se mora dvigniti, dodajte malo več časa za peko, da se lahko dvigne v pečici ali kruhu. Ajdova moka je prav tako odlična za uporabo v kombinaciji z drugimi brezglutenskimi moko za pecivo in kruh. Zaradi lažje moke bo blago manj gosto.

Recepti z ajdovo moko

Mešanice za moko brez glutena

Številni brezglutenski peki se odločijo za mešanje več moke brez glutena, skupaj z nekaterimi drugimi sestavinami, da dobijo uravnoteženo pšenično moko, ki jo lahko uporabimo v enakem razmerju kot običajno večnamensko moko.

Če ste pripravljeni na kulinarično pustolovščino, boste morda želeli to poskusiti doma. Lahko najdete veliko receptov, da poskusite na spletu, in smo vključili eno spodaj iz Minimalistični Baker. Obstajajo tudi brezglutenske, univerzalne moke, ki jih lahko pred-mešano kupite, da prihranite čas.

Mešanica brez glutena[1]

  • 1 ½ skodelice moke iz rjavega riža
  • ½ skodelice krompirjevega škroba
  • White skodelico bele riževe moke
  • Tap skodelice iz tapioke
  • 1 žlička ksantan gumija (neobvezno, za vezavo)

Brezglutenska, vse-namenska moka za poskus

Bobna rdeča mlinica, brezglutenska pecilna moka
Večnamenska pečena moka, ki lahko nadomesti pšenično moko 1: 1. V njej je mešanica brezglutenske moke iz krompirja, sirka, tapioke in garbanza ter fižola fava.

Najboljša brezglutenska moka za peko

Obstaja veliko možnosti moke brez glutena in najboljša moka za en recept morda ni najboljša za drug recept. Torej, eksperimentirajte za najboljše rezultate in poglejte, katere okuse in konsistence so vam najbolj všeč ali pa morda celo poskusite nadomestno mešanico brez glutena za moko za vse namene. Odločite se lahko za lažja moka, kot sta pušpica ali tapiokina moka, za pecivo ali pa nekoliko težji za kruh z mandljevo moko ali ajdovo moko. Preizkusite jih vse in si oglejte, kaj vam je najbolj všeč!

Katera je vaša najljubša moka brez glutena? Katere recepte pripravite z moko brez glutena? O njih bi radi slišali v spodnjih komentarjih. Če ste novi v načinu brez glutena, vam bo morda všeč Nasveti za uporabo brez glutena. Plus, oglejte Amazing Alphabet Vitamini: Šest vitaminov, ki jih morate now K spoznati bistvene vitamine za vsakodnevno počutje.

Naša filozofija je, da morate skrbeti za svoje telo, saj je to edini stalni dom, ki ga imate. To je tisto, kar jo je navdihnilo za nadaljnjo poklicno pot v prehrani in na koncu jo je pripeljalo do tega Swanson Zdravje.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

(posodobljeno 31.7.2018; prvotno objavljeno 12. 12. 2015)

Opombe in reference

  1. Naredite si mešanico moke brez glutena. Minimalistični Baker. []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta