Top 16 vitaminov in dodatkov za moške v 30-ih in moških nad 40 let

Čas branja: 13 minut
Top 16 vitaminov in dodatkov za moške v 30-ih in moških nad 40 let

Med 30-im in 40-im letom bo veliko dobrih stvari prišlo na vašo pot, vključno z bolj uveljavljeno kariero, močnejšimi odnosi in morda ste celo ustanovili družino. Toda verjetno ste opazili tudi nekaj sprememb v telesu.

Skupaj z stres o karieri, žonglerskih odgovornosti in splošnih "prešuštljivih" znakov staranja so se lahko začeli kazati, in če še niso, bodo verjetno kmalu. Zato je skrb zase zdaj pomembnejša kot kdaj koli prej, ne glede na to, kako zaposlen si. Tukaj je naših 16 najboljših vitaminov in dodatkov za moške v 30. in 40. letih, ki vam bodo pomagali začeti!

Vitamini in dodatki za moške, starejše od 30 let

Ko boste prestali velike tri-oh, boste kmalu spoznali, da je nekaj resnice za grumblings ste slišali o staranju. Vaše prevožene kilometre se lahko razlikujejo, vendar običajno, ko dosežete 30 let, lahko izgubite malo spanja eno noč, lahko se počutite utrujeni že več dni in tudi druga presenečenja se pojavijo.

Nekatere največje pritožbe moških v 30-ih (in tudi 40-ih!) Vključujejo zmanjšano energijo in vzdržljivost, zmanjšano fleksibilnost, povečanje telesne mase, izgubo mišic in potrebo po večji obnovitvi po vadbi. Tukaj je nekaj dodatkov, ki vam lahko pomagajo.

# 1 Multivitamini s polno hrano

Piščančja krilca ali piščančja solata na žaru? Pizza ali losos? Vsak dan smo soočeni z nekaterimi težkimi odločitvami, in čeprav vemo, da je najbolje, da iz resničnih virov hrane dobimo čim več vitalnih hranil, včasih preprosto ne uspe. Dopolnila niso nadomestek za zdravo prehranjevanje, vendar bi morala biti multivitamin iz resničnih virov hrane prva stvar na seznamu dodatkov, ki vam bo pomagal zapolniti vrzeli v vaši prehrani.

Poskusite Swanson Whole Food Multivitamin da pokrije vaše baze z 21 bistvenimi hranili in trio zelišč za boj stres, podpira zdravje mehurja in prostate ter spodbuja splošno dobro počutje.

# 2 Čista energijska zeliščna formula

Je vas popoldanski padec malo težje, kot je nekoč? Čutimo vas. Ampak ni nič hujšega, kot da trešete svojo tretjo skodelico kave ali posegate po sladkemu prigrizku samo, da se za nekaj časa počutite nervozno, nato pa ponovno izginite.

Tisto, kar jeste, igra ogromno vlogo pri vzdrževanju ravni energije in tudi pri kakovostnem spanju, vendar če boste vsakič potrebovali roko za pomoč, ne posegajte le po drugi skodelici. Obstaja boljši način in znanost je tu, da to dokaže!

Swanson Ultra Pure Energy je edinstvena kombinacija treh sestavin, podprtih z znanostjo, ki vam omogočajo, da na dan dosežete najvišjo raven. Ta zeliščna mešanica vključuje stresrdečica, ki izboljšuje razpoloženje, rdečico rhodiola rosea, ki je pomagala zaščititi telo in um pred učinki stres. [1]

Vključuje tudi aminokislino L-Theanine, ki spodbuja občutek mirne budnosti in pomaga pri koncentraciji, medtem ko izravnava stimulativne učinke kofeina, ki ga dopolnjuje le prava količina kofeina (približno enako kot skodelica kave) iz zelenega. čajni list in zeleno kavno zrno, ki sta oba vir antioksidativnih fitonutrientov. [2]

Pure Science Zeliščne formule za zdravje

# 3 Omega-3 maščobne kisline za zdravje srca in možganov

Glede na Nacionalni inštituti za zdravjeAmerika ima ljubezensko zvezo z omega-3 dodatki. Od zadnjih anket je 18,8 milijona odraslih uporabilo neko obliko omega-3 dodatkov. [3] Naš glavni vir teh omega? Dodatki ribjemu olju! Čeprav je to odlična izbira in je bila priljubljena že desetletja, to ni vaša edina možnost.

Ko gre za dodatke omega-3 maščobnih kislin, imate zdaj veliko možnosti. Če želite a dodatek omega-3 maščobnih kislin lahko ga dobite iz našega inovativnega, nagrajenega Rastlinska baza Omega-3 Formula, ki je bila leta 2018 imenovana za Omega-3 izdelek leta NutraIngredients ZDA. Krill Oil je še ena odlična možnost, in omega-3 iz dodatkov krilnega olja telo se lažje absorbira kot ribje olje. [4]

Olje iz bučnega semenaje tudi odličen vir esencialnih maščobnih kislin za moške, saj vam daje koristi omega-3 in omega-6 maščobne kisline skupaj s podporo za zdravje prostate. [5]

Kako ste se odločili, da boste dobili dnevno omega-3, ni tako pomembno, kot samo zagotoviti, da jih boste dobili, ker so bistvena hranila za srce in zdravje možganovPoleg tega pomagajo tudi koži, sklepom in drugim. [6]

2018 Omega-3 produkt leta

# 4 Probiotiki za zdravje prebave in imunskega sistema

Zdravje prebave je v središču vašega splošnega počutja. Vaš prebavni trakt (GI) kjer vaše telo absorbira hranilne snovi, ki jih potrebujete za zdravje, vaše zdravje pa je tesno povezano z vašo imunsko funkcijo. [7] Zato se splača ohranjati stvari tekoče in probiotiki lahko pomagajo.

Probiotiki pomagajo gojiti dobre bakterije v vašem GI trakta, izravnavajte stvari, da bi podprli zdravje prebave, zaradi česar se boste na splošno počutili bolje. Toda probiotiki niso nekaj, kar vzamete od časa do časa, ko je vaš želodec moteč. Gojenje boljšega prebavnega zdravja s probiotiki mora biti del vaše dnevne prehranske rutine za optimalno dobro počutje. Poskusite naše Probiotik za zdravje prebave in občutite razliko zase!

# 5 Kalcij in vitamin D za močne kosti & več

Če ne dobiš dovolj kalcija in vitamin D iz vaših dnevnih multivitaminskih in živilskih virov, dajte te bistvene stvari na vrh seznama in jih vzemite skupaj, ker kalcija potrebe vitamin D popolnoma absorbira. [8], [9]

Pri 30-ih morda ne boste veliko razmišljali o zdravju kosti, a vsekakor bi morali - za to se boste kasneje zahvalili! Prehranske odločitve, ki jih sprejmete zdaj, dolgoročno vplivajo na vaše zdravje, kar še posebej velja, ko gre za zdravje kosti.

Ohranjanje vaše kalcija now lahko dosežete višje ravni, ki vam pomagajo ohraniti močnejše kosti, medtem ko starate, in obstajajo tudi druge prednosti jemanja a kalcija in vitamin D tudi zdravje srca ter delovanje mišic in živcev. [9]

Pridobite kombinirane koristi teh dveh vitalnih hranil v Kalcijev kompleks koral z vitaminom D.

# 6 Protein za zdrave mišice

Ali menite, da potrebujete samo beljakovine, če dvigujete uteži? Ni res! Protein pomaga ohranjati, popravljati in negovati tkiva, to pa je nujno potreben proces, ne glede na to, ali ste preživeli dan v telovadnici ali v pisarni. [10] Poleg tega je beljakovina bolj nasičena in vas ohranja polna in energizirana dlje kot ogljikovi hidrati. [10]

Preprosta stvar pri beljakovinah je, da ga telo ne shranjuje iz dneva v dan, kot to počne z nekaterimi drugimi hranili, da ga lahko uporabi pozneje. [10] Zato bodite prepričani, da vsak dan porabite dovolj beljakovin. Razmislite o tem, da začnete dan z zajtrkom, bogatim z beljakovinami, ne glede na to, ali to vključuje uživanje hrane, ki vsebuje veliko beljakovin, ali pa se na poti skozi vrata stresajo proteini.

Lahko tudi obdržite beljakovin v prahu pri roki, da bi vas obdržali med obroki ali da bi vam dali več energije skozi popoldne.

# 7 MSM za izterjavo vaj in sklepov

Se spomnite, kdaj ste lahko igrali nogometno soboto v soboto in naslednji dan brez pomisleka naredili znova? Če se vam zdi, da si vzamete več časa, da se vadite med treningi v 30-ih, kot ste ga prej imeli, zagotovo niste sami.

Naporna vadba povzroča povečano oksidacijo stres in poškodbe mišic in potrebuje telesu čas, da si opomore od tega. [11] Raziskave kažejo, da antioksidant in drugi koristni učinki metilsulfonilmetan (MSM), priljubljena sestavina v mnogih dopolnila za zdravje sklepov, vam lahko pomaga pri hitrejšem okrevanju z vadb. [11]

MSM se včasih uporablja tudi za zdravje las in kože, saj podpira tvorbo keratina, ki je potrebna za močne, zdrave lase in nohte. [11], [12]

# 8 Magnesium za stres in spanje

Magnesium je mineral, ki ga v naši prehrani pogosto prezremo, kar je problem, ki ga povečuje zmanjšana vsebnost magnesium v tleh, ki negujejo pridelke s hrano. [13] Vaše telo potrebuje magnesium za stotine vitalnih procesov, nizke ravni magnesium pa je težko prepoznati, ker se znaki nizkega magnesium zlahka zamenjajo z drugim - kot so utrujenost, stres, tesnoba ali težave s spanjem. [14]

Magnesium igra vlogo pri delovanju naših mišic, živcev in nevrotransmiterjev, našega stres odziv, prevoz kalcija in kalija skozi celične stene in še veliko več. [15] Poleg tega, ko smo dobili poudaril naše telo odpadki magnesium . [16]

Po dopolnitvi z magnesium se veliko ljudi pojavi, da se počutijo manj stresne, mirnejše in bolje na splošno. [17] Preizkusite ga z našo magnesium pijačo Mellow Mag, ki je na voljo v okusih pomaranče in maline.

Vitamini in dodatki za moške nad 40 let

V vaših 40. letih vaše telo potrebuje veliko enakih hranilnih snovi kot v 30-ih letih, vendar se vaše telo z vsakim desetletjem spreminja, v vaših 40-ih se lahko pojavijo novi izzivi, ki jih lahko podprete s ciljno prehrano. Spodaj smo našteli nekaj najboljših dodatkov za moške nad 40 let.

# 9 Ashwagandha za spolno zdravje in stres

Ste že slišali o močnih prednostih adaptogena? Adaptogene zelišča so posebna kategorija zelišč, ki se spopadajo s fizičnimi in duševnimi učinki stresin eno izmed najbolj priljubljenih adaptogenih zelišč tam zunaj ashwagandha, prikladno pomaga tudi pri moškem spolnem zdravju.[1], [18]

Ashwagandha je starodavna rastlina, ki se uporablja za zdravje in dobro počutje. Pravzaprav je to ena od najpomembnejših zelišč v ayurvedi in ima številne, časovno preverjene uporabe. [19] Raziskave so pokazale, da so odrasli, ki poudarjajo, dopolnjevali ashwagandha lahko pokaže do 30% znižanje ravni kortizola. [19]

Kortizol je a stres hormon, ki spodbuja vaš telesni nagon za boj ali let in igra vlogo v vsem, od tega, kako vaše telo uporablja ogljikove hidrate, maščobe in beljakovine v ciklih spanja / zbujanja. [20] Preveč kortizola kot posledica dolgotrajne uporabe stres lahko prekine "skoraj vse procese vašega telesa", glede na izvoz. [21] To vključuje negativni vpliv na spolno zdravje moških in vzorce spanja. [22]

Poskusite Swanson Premium Ashwagandha, ki spodbuja občutek miru in sprostitve ob hkratnem ohranjanju zdravega, naravnega odziva na vsak dan stres in krepitev mentalne in fizične jasnosti.

# 10 CoQ10 za zdravje srca in energijo

Koencim Q10 (CoQ10) je ključna hranilna snov, ki jo uporabljajo naše celice za pretvorbo hrane v energijo, potrebno za rast in ohranjanje zdravja. [23] Raziskovalci pravijo, da lahko CoQ10 nudi pomembne koristi za zdravje srca in ožilja, študije pa so povezale nizke ravni CoQ10 s povečanim tveganjem za zdravje srca. [24]

Koristi CoQ10 so lahko povezane z njegovo sposobnostjo, da pomaga ohranjati zdravo raven lipidov v krvi in podpira zdrav krvni tlak že v normalnih mejah. [24] CoQ10 lahko pomaga tudi pri nekaterih neželenih učinkih jemanja statinov. [24]

Čeprav naše telo proizvaja nekaj CoQ10 naravno, naša naravna proizvodnja CoQ10 začne padati v naših dvajsetih letih in ta upad se nadaljuje vse življenje. [24] Do trenutka, ko dosežemo 40 let, bomo morda potrebovali malo dodatne pomoči, da bi ohranili naše ravni, da bi ohranili optimalno dobro počutje.

Povečajte raven CoQ10 z Swanson Ultra CoQ10 povečati proizvodnjo celične energije in fizično zmogljivost, hkrati pa podpreti zdravo srce.

11 Selen za vitalnost

Selen je mineral v sledovih in antioksidant, ki je potreben za mnoge naravne procese. Nizke ravni selena so povezane z mnogimi zdravstvenimi vprašanji, ki vplivajo na staranje moških, vključno z zdravstvenimi težavami prostate, ter kardiovaskularnimi in kognitivno zdravje. [25]

Ker se naše ravni selena naravno zmanjšujejo s starostjo, je uporaba selenskega dodatka lahko dobra ideja za ohranitev zdravja. [25] The Odbor za prehrano in prehrano (FNB) priporoča, da odrasli moški vsak dan dobijo vsaj 55 mcg selena. [25] Če iz svoje prehrane ne dobivate dovolj selena vsak dan, poskusite Swanson Ultra SeMSC Selen, ki vsebuje enako obliko selena, ki jo najdemo v česnu, brokoli in brstični ohrovt.

# 12 Saw Palmetto za zdravljenje prostate in urina

Morda še niste opazili sprememb v zdravljenju sečil ali prostate, vendar ne bi smeli čakati, da se pojavijo težave, preden razmišljate o tem pomembnem zdravstvenem področju za moške.

Spremembe v prostati so življenjsko dejstvo za moške, ko se starajo. Že od sredine 20-ih let naprej se vaša prostata počasi povečuje kot običajen del staranja. [26] Do takrat, ko dosežete 50-te, ki lahko povzročijo spremembe frekvence uriniranja in udobja. [26]

Vaši 40-ih so resnično dober čas, da sprejmejo ukrepe za zaščito vaše prostate vnaprej, in videl palmetto je eden od najpogostejših dopolnila, ki jih moški podpirajo zdravje prostate in sečil. [27] Začnite s svojim zdravjem prostate Swanson Premium Saw Palmetto.

# 13 Antioksidant Alpha Lipoic Acid (ALA)

Alfa lipoična kislina (ALA) je maščobna kislina, ki krepi vitalnost in jo pogosto imenujemo "univerzalni antioksidant". [28] Dobite ga lahko v nekaterih živilih, kot so rdeče meso, jetra, pivski kvas in v manjših količinah v nekaterih vrstah sadja in zelenjave, vendar zahodna dieta na splošno ne daje dovolj ALA, da bi bil resnično koristen.[29]

ALA je koristna, ker pomaga pri obnavljanju drugih antioksidantov, vključno z vitamin C, E in glutation. Prav tako podpira zdravje srca in jeter, energetski metabolizem in zdravje kože. [29] Raziskovalci so tudi preučevali ALA za njene potencialne koristi za živce, težo, vid in še več. [29]

Pridobite podporo za vaše najbolj živahno jaz z vrhunskim izvorom ALA Swanson Ultra R-Fraction Alfa lipoična kislina - dvojna močki vsebuje 50-50 racemičnih mešanic R in S izomerov, da vam daje koristi alfa lipojske kisline s povečano stabilnostjo dodatkov.

# 14 B Vitamini za energijo, stres in več

Energiziranje stres- zaužitje vitaminov skupine B je ključnega pomena za ohranjanje številnih področij zdravja. Pomagajo spremeniti hrano, ki jo jeste, v gorivo, ki ga lahko uporablja vaše telo, in vsako od njih podpira vaše zdravje na drugačen, a življenjsko pomemben način. [30]Vsi so pomembni, toda vitamin B12 še posebej koristno za podporo kognitivno zdravje, ko se starate. [30]

Prav tako lahko vitamini B pomagajo vsak dan v boju stresin od takrat stres izčrpa telo nekaterih vitaminov B (in. \ t vitamin C) obnavljanje trgovin vsak dan je dobra ideja. [31]

Zato se prepričajte, da preverite svojo multivitaminsko oznako in se prepričajte, da dobivate celoten spekter podpornih vitaminov B.

# 15 Kolagen za preprečevanje staranja kože

Vidiš na koži nekaj znakov staranja? Ko se staramo, koža izgubi kolagen in ima pomembno vlogo pri nastanku staranja. Kolagen je kompleksen protein, ki vsebuje 19 različnih aminokislin. Je sestavni del kože, kosti, mišic in vezivnega tkiva ter zagotavlja moč in strukturo za vaše telo. [32], [33]

Oblivanje kože s kolagenom ni tako preprosto, kot če jo zaužijete, vendar lahko dodatki kolagena dejansko pomagajo, da se vrnete živahnosti. Raziskave so pokazale, da dodajanje 2,5 do 5 gramov kolagena na dan v 8 tednih izboljšuje elastičnost kože in lahko tudi spodbuja proizvodnjo drugih beljakovin, kot sta elastin in fibrillarin, ki podpirata strukturo vaše kože.[32]

In kot bonus lahko kolagen pomaga ohranjati zdrave sklepe! [32] Raziskovalci verjamejo, da se lahko dodatni kolagen kopiči v hrustancu in stimulira skupna tkiva, da tvorijo kolagen.

Kolagenski prah je dobra dopolnilna možnost zaradi svoje fleksibilnosti pri uporabi in odmerjanju. Lahko ga zmešate z vodo, sokom ali smoothijem in ga uporabite tudi v nekaterih receptih.

# 16 Glukozamin sulfat za zdrave sklepe

Ko govorimo o ohranjanju zdravja sklepov, je to še eno področje zdravja, v katerem ne želite čakati, da se problem začne pred razmišljanjem. Začetek zdravja skupnega telesa že dolgo, preden začnejo povzročati nelagodje, vam bo pomagal, da boste med starostjo prilagodljivi in mobilni. [34] Poleg tega vam zdaj lahko pomagajo dodatki glukozamina, vključno s podporo za udobje sklepov med vadbo.

Zdravstvene težave v sklepih so pogosto povezane z naravno razgradnjo hrustanca v sklepih skozi čas. [35] Pomembno je, da se zgodaj sprejmejo ukrepi, ki bodo pripomogli k upočasnitvi tega procesa, preden postane problem. Glukozamin je ena izmed najbolj priljubljenih hranil za skupno nego in izvedene so bile številne študije o njegovih koristih. [34], [35] Strokovnjaki pravijo, da lahko to upočasni naravni razpad hrustanca, če ga jemljete na daljše časovno obdobje, zaradi česar je odlična izbira za začetek skupne oskrbe.

Glukozamin sulfat se skoraj vedno pridobiva iz lupinarjev, če imate lupinarje alergijaprevidno preberite oznake na glukozaminskem izdelku. Odločite se za dodatek glukozamina brez školjk, kot je Swanson Ultra Glukozamin, Hondroitin in MSM s Hyal-Joint namesto tega.

Vaše potovanje v zdravje v vseh letih

Biti pameten glede prehrane in se izobraževati o tem, kaj potrebuje vaše telo, je velik prvi korak k zdravemu staranju, vendar to ni edini korak. Vsak dan bolje skrbite za svoje telo in duha, tako da poiščete načine, kako biti aktivni, tako da ohranjate svoje telo močno in prožno ter se čim bolj osredotočite na pravo hrano.

In se prijaviteSwanson Zdravstveni e-poštni naslovi, tako da boste prvi spoznali nove vire dobrega počutja, inovativne izdelke in dragocene promocije.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. Vpliv adaptogena na centralni živčni sistem in molekularne mehanizme, povezane z njihovim stresom - zaščitna dejavnost. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA.(Dostopljeno 23. 7. 2018) [] []
  2. Teanin: mir v tabletki? Berkeley Wellness. (Dostopno 07/23/2018) []
  3. Najbolj uporabljani naravni izdelki. Nacionalni center za dopolnilno in integrativno zdravje. (Dostopno 07/23/2018) []
  4. Zdravstvene koristi Krilnega olja v primerjavi z ribjim oljem. Univerza v Washingtonu. (Dostopno od 29.1.2018) []
  5. Zdravstvene koristi bučnega olja. Healthline. (Dostopno dne 14.6.2018) []
  6. 17 Znanstvene koristi omega-3 maščobnih kislin. Healthline. (Dostopno 24.07.2018) []
  7. Črevesni mikrobi so tesno povezani z ustrezno imunsko funkcijo in drugimi zdravstvenimi težavami. ScienceDaily. (Dostopno 24.07.2018) []
  8. Vitamin D Fact Sheet za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 24.07.2018) []
  9. Kalcijev in kalcijev dodatek: doseganje pravega ravnovesja. Klinika Mayo. (Dostopno 24.07.2018) [] []
  10. Koristi beljakovin. WebMD. (Dostopno 24.07.2018) [] [] []
  11. Vpliv metilsulfonilmetana na označevalce okrevanja vadbe in uspešnosti pri zdravih moških: pilotna študija. PubMed. (Dostopno 24.07.2018) [] [] []
  12. MSM (metilsulfonilmetan). WebMD. (Dostopno 24.07.2018) []
  13. Pomanjkanje Magnesium v rastlinah: Nujna težava. ScienceDirect.(Dostopljeno 24. 7. 2018) []
  14. Magnezij - kako vpliva na vaše spanje. Moč tega, ki spodbuja spanje, zmanjšuje stres in ščiti pred boleznimi. Psihologija danes. (Dostopno 07/23/2018) []
  15. Magnesium informativni list za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 24.07.2018) []
  16. Zelišča, vitamini in dodatki za testosteron. Healthline. [[Dostopno 24.07.2018) []
  17. Vzel si je Magnesium , počutil se je vse iskreno. Forum Razprave uporabnikov Magnesium . (Dostopno 19.07.2018) []
  18. Zelišča, vitamini in dodatki za testosteron. Healthline. (Dostopno 24.07.2018) []
  19. 12 Dokazane ugodnosti za Ashwagandha. Healthline. (Dostopno 24.07.2018) [] []
  20. Kaj je kortizol. WebMD. (Dostopno 24.07.2018) []
  21. Kronični stres ogroža vaše zdravje. Klinika Mayo. (Dostopno 24.07.2018) []
  22. Razmerje med koncentracijo kortizola v serumu in pljučnico ter spolno motnjo pri moških, merjeno z mednarodnim indeksom erektilne funkcije. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno 24.07.2018) []
  23. Koencim Q10 (CoQ10): v globini. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno dne 5.1.2015) []
  24. CoQ10: Kaj so koristi za zdravje srca? Cleveland HeartLab. (Dostopno 07/23/2018) [] [] [] []
  25. Informativni list s selenom za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 24.07.2018) [] [] []
  26. Vaš prostati nad 40. WebMD. (Dostopno 24.07.2018) [] []
  27. Vsebnost maščobnih kislin in fitosterola v komercialnih dodatkih za palmeto. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 14.6.2018) []
  28. Alfa lipoična kislina. Medicinska univerza v Michiganu. (07/17/2018) []
  29. Alfa lipoična kislina kot prehransko dopolnilo: Molekularni mehanizmi in terapevtski potencial. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (07/17/2018) [] [] []
  30. Simptomi pomanjkanja vitamina B. Healthline. (Dostopno 24.07.2018) [] []
  31. Zmanjšanje poklicnega stresa z intervencijo, osredotočeno na vitamin B: randomizirano klinično preskušanje: protokol študije. PubMed. (Dostopno 24.07.2018) []
  32. Prednosti kolagena. Healthline.(Dostopljeno 24. 7. 2018) [] [] []
  33. Kolagen: kaj je to in kaj so njegove uporabe. (Dostopno 24.07.2018) []
  34. https://www.swansonvitamins.com/blog/lindsey/top-16-vitamins-supplements-for-men-in-their-30s-and-men-over-40(Dostopljeno 24. 7. 2018) [] []
  35. Glukozamin: Ali naj poskusim? Medicinske novice danes. (Dostopno 26.2.2018) [] []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta