9 najboljših dodatkov in vitaminov za ženske, starejše od 50 let

Čas branja: 8 minut
9 najboljših dodatkov in vitaminov za ženske, starejše od 50 let

Pridobivanje hranilnih snovi, ki jih potrebujemo, da ostanemo zdravi, je pomembno v vseh starostih in potrebe naših teles se sčasoma spreminjajo. Ko staramo, naredimo manj naravnih hranil, kot je Koencim Q10 (CoQ10), prepuščamo pa nam, da zapolnimo te vrzeli. [1] Poleg tega je pravi čas, da dodamo podporo tudi na drugih področjih, če tega še niste storili kalcija ohraniti naše kosti močne dodatki, ki pomagajo ohranjati zdrave sklepe in več.

Vaši 50-letniki so odličen čas, da se podrobneje seznanite s svojimi splošnimi potrebami po zdravju in sprejmete nekaj zdravih dodatkov k vaši rutini za samooskrbo za podporo dobrega počutja v prihodnosti. Tukaj so naši strokovnjaki z dodatki za ženske v 50. letih.

# 1 CoQ10 za celično energijo in zdravje srca

Vaše telo naredi nekaj CoQ10, vendar se proizvodnja zmanjša s starostjo in nizke ravni CoQ10 so povezane s kardiovaskularnimi težavami. [1] Poleg tega ima CoQ10 ključno vlogo pri pretvorbi hrane v energijo.[1],[1]

CoQ10 dodatki zdravje srca in ožilja na mnogih pomembnih področjih.[1], [2]Ugodno je tudi za ljudi, ki jemljejo statine, ker lahko CoQ10 pomaga zmanjšati učinke statinov na mišice.[2]

Pri nakupu dodatka CoQ10 boste opazili, da sta na voljo dve vrsti -ubikinol in ubikinon. Ubiquinol je aktivna oblika CoQ10 in vaše telo pretvori ubikinon v ubikinol. [2] Obe sta odlični možnosti, vendar nekateri strokovnjaki pravijo, da lahko mlajši ljudje dobijo več koristi od ubikinona, starejši ljudje pa imajo lahko več koristi od ubikinola, ker lahko zaradi staranja naše telo izgubi sposobnost, da proizvede ubikinon iz ubikinona. [2]

# 2 Kurkuma za kognitivno zdravje in prebavo

Kurkuma in karotenoid v kurkumi, znani kot kurkumin, pakirata v bogastvo zdravstvenih ugodnosti za ženske v 50. letih - od kognitivno podpira spodbujanje zdravih sklepov, cirkulacije, prebave, kože in še več. [3] Mnoge od teh koristi pripisujemo močnim antioksidacijskim učinkom kurkumina. [4]

Raziskave so pokazale, da visoko absorpcijski dodatki Theracurmin® kurkumin pozitiven vpliv na spomin, razpoloženje in pozornost. [5] Vitamini, minerali, antioksidanti in fitokemikalije v kurkumi pa blagodejno vplivajo na prebavni sistem in zagotavljajo podporo za prebavo. [3]

S tako veliko potencialnimi koristmi je kurkuma očitna izbira za vašo wellness rutino v 50. letih.

# 3 Kalcij za močne kosti in več

Ali ste vedeli, da se vaš celoten okostje zamenja približno vsakih deset let?[6] Da bi to naredili, vaše telo ponovno absorbira staro kost, medtem ko ustvarite novo, in če je ne dobite dovolj kalcija ali če ne absorbirate dovolj kalcija zaradi hrane, ki jo jeste, telo morda ne naredi dovolj močne, nove kosti, ki jo potrebujete, da ostanete zdravi.[6]

Na splošno se kostna masa ali kostna gostota zmanjša, ko se staramo, zlasti za ženske po menopavzi, zaradi izgube kalcija in drugih mineralov. [7]Zmanjšanje gostote kosti nas lahko naredi bolj občutljive za poškodbe in druge zdravstvene težave. [6] Zato je tako pomembno, da dobiš dovolj kalcija vse življenje in je še posebej pomembna za ženske v 50. letih. Kalcij potreben je tudi za zdravo delovanje srca, mišic in živcev. [8]

Poskusite dopolniti prehrano z a zelo vpojni dodatek kalcijevega citrata pomagati graditi in podpirati močne kosti v vaših petdesetih in pozneje, toda vzeti kalcija samih dodatkov morda ne bo dovolj. Nadaljujte z branjem, da se seznanite z nekaterimi pomembnimi hranili, ki vplivajo na absorpcijo telesa kalcija.

# 4 Vitamin D3 za absorpcijo kalcija in imunsko funkcijo

Strokovnjaki priporočajo jemanje dodatki vitamina D s kalcijem Ker vitamin D igra vlogo kalcija absorpcijo, kar je bistveno hranilo za optimalno zdravje kosti. [9] Vitamin D spodbuja oboje kalcija absorpcijo v črevesju in pomaga ohranjati ustrezno kalcija in ravni fosfatov, potrebnih za novo rast in obnovo kosti.[10]

Brez ustreznega vitamin D ne bomo dovolj absorbirali kalcija iz hrane, ki jo jemo, tako da lahko telo začne jemati kalcija iz skladišč v naših kosteh, ki slabi kosti in vpliva na prihodnji razvoj kosti. [8] Vitamin D podpira tudi imunsko funkcijo, modulacijo celične rasti in še več. [10]

Kljub številnim pomembnim vlogam pri ohranjanju zdravja raziskave kažejo, da večina Američanov nima ustreznih ravni vitamin D. [11] Obdržite svoje ravni z a dodatek vitamina D3 kar je dvakrat učinkovitejše od D2 za dvig vašega vitamin D ravni. [12]

# 5 Magnesium za stres in splošno zdravje

Magnesium je pomemben mineral, ki ima pomembno vlogo kalcija absorpcije, pa tudi precej več. Pravzaprav je magnesium vključen v stotine procesov v našem telesu, vključno z delovanjem mišic in živcev, sintezo beljakovin, proizvodnjo energije in še več. [13]

Magnezij prispeva k strukturnemu razvoju kosti.[13] In sodeluje pri prevozu kalcija in kalija preko celičnih membran, kar je potrebno za zdrave živčne impulze, krčenje mišic in srčni ritem[13]

Magnesium preprosto ni neobvezen, ko gre za podporo splošnemu počutju. Nekateri strokovnjaki so prav tako omenili magnesium dodatke kot „prvotna hladilna tabletka“, ker ima magnesium poleg vseh drugih koristi pomirjevalno streszmanjšuje učinek, ki koristi telesu in duhu. [14]

Poskusite v a Izrazito absorbirajoča formula Chelated Magnesiumali našega novega Mellow Mag pijačo, ki je okusen, osvežujoč in sproščujoč način za pridobivanje dnevnega magnesium .

# 6 Omega-3 maščobne kisline za zdravje možganov in srca

Omega-3 maščobne kisline sta dve esencialni maščobni kislini - eikozapentanojska kislina (EPA) in dokozaheksaenska kislina (DHA) - najdeni v morskih in rastlinskih virih, kot so losos, tuna, kril in lanena semena. Ta hranila so tako pomembna za ohranjanje zdravja, kot smo stari, kot so poročali evropski raziskovalci, če bi vsakdo, starejši od 55 let, vzel 1 gram omega-3 dnevno, bi Evropa prihranila 12,9 milijarde EUR (približno 15 milijard USD) pri zdravstvenih stroških. [15]

Kaj omega-3 maščobne kisline naredijo za vaše telo? Obstaja več kot ducat znanstveno utemeljenih koristi omega-3, vključno z naslednjimi, ki so odlične ženske v 50. letih:

Zdravje oči: DHA je strukturna nuja za zdrave mrežnice[16]

Zdravje srca: Kulture, ki jedo več hrane, bogate z omega 3, imajo nižjo stopnjo skrbi za zdravje srca, raziskave pa so delno povezane z omega-3 maščobnimi kislinami[16]

Zdravje sklepov in kosti: Raziskovalci pravijo, da se lahko omega-3 poveča kalcija raven kosti in prispeva k močnejšim kostim, kar pomaga tudi sklepom, zdravje sklepov pa podpira tudi na druge načine[16]

Bolje spi: Nizke ravni DHA so povezane s težavami s spanjem[16]

Pozitivno razpoloženje: Ljudje, ki uživajo omega-3, se na splošno počutijo bolj pozitivno [16]

Koža: Podpira zdrave celične membrane kože in ima koristi od kože proti staranju [16]

Omega-3 dodatek, ki ga verjetno najbolj poznate, je ribje olje, in to je odlična možnost, vendar obstajajo tudi druge možnosti, na primerolje iz krilaali našeOmega-3 na osnovi rastlin, ki je od leta 2018 prejel nagrado Omega-3 za izdelek letaNutraIngredients ZDA.

Najboljši dodatek za Omega-3, izdelek Omega-3 leta 2018

# 7 B-kompleksni vitamini za energijo in dobro počutje

B-kompleksni vitamini delujejo skupaj za podporo številnim vitalnim funkcijam v telesu, vključno s proizvodnjo energije, zdravjem celic, podpiranjem rasti rdečih krvnih celic, zdravimi možganskimi funkcijami, prebavo, živčnimi funkcijami, hormoni, kardiovaskularnim zdravjem in mišičnim tonom. [17]

Če vse zgoraj navedene koristi niso dovolj, menijo, da celo blago vitamin B12 lahko povzroči tveganje za razvoj kognitivno skrbi za zdravje, ko staramo. [18] Vitamin B-12 je bistvenega pomena za optimalno delovanje možganov, in ker imamo lahko težave z absorpcijo B12 iz virov hrane, ko staramo Instituti za medicino je priporočil, da večina odraslih nad 50 let dobi svoje vitamin B12 dodatkov ali obogatenih živil. [19]

# 8 Glukozamin sulfat za zdrave sklepe

Težav s skupnimi zdravji morda ne boste imeli pri 50. letih, vendar je zdaj še čas, da v svojo rutino dodate skupno oskrbo, ki bo pomagala ohranjati zdrave sklepe v starosti. Sčasoma se naravno oblazinjenje sklepov pokvari in pomembno je, da se lotite te skrbi. [7] Raziskave so pokazale, da lahko glukozamin sulfat upočasni naravno razgradnjo skupnega oblazinjenja, če ga jemljemo v daljšem časovnem obdobju. [20]

Glukozamin sulfat skoraj vedno izvirajo iz lupinarjev, če imate lupinarje alergija, lahko razmislite dodatki glukozamin hidroklorida (HCL) namesto tega. Vedno preberite oznake izdelkov, da preverite sestavine in opozorila. Medtem ko je glukozamin sulfat v središču večine študij, ki poudarjajo prednosti glukozamina, glukozamin hidroklorid zagotavlja podobne koristi za zdravje sklepov in je lahko alternativa za ljudi, ki iščejo glukozamin brez školjk. [21]

# 9 Black Cohosh za hormonsko podporo

Črni kohoš je narejen iz korenin severnoameriške črne kohoške rastline in je eden najbolj raziskanih dodatkov za podporo med menopavzo. [22] Črn cohosh dodatki pogosto podpirajo hormonsko ravnovesje in pomagajo pri pomislekih, povezanih z menopavzo, kot so vročine, razpoloženje, težave s spanjem, težave s srcem, nočno potenje in spolno zdravje. [23]

Medtem ko se ta »ženska zelišča« najpogosteje uporabljajo za olajšanje prehoda v menopavzo, lahko pomaga tudi pri spodbujanju hormonskega ravnovesja med menstrualnim ciklusom. [23] Če jemljete zdravila na recept, vključno s kontracepcijo, se posvetujte s svojim zdravnikom, preden vzamete črni kohoš in vedno sledite navodilom na etiketi zdravila.

Bonus: Real Food Multivitamins za ženske

Vedno ni mogoče dosledno izpolnjevati prehranskih potreb samo s hrano, zato izpolnite svoje vrzeli v hranilnih snoveh tako, da vzamete a multivitamini, narejeni iz resničnih živilskih sestavin.

Swanson's Real Food Multi Ženski dnevni vključuje tudi adaptogeno zelišče ashwagandha pomagati v boju proti vsakodnevnim učinkom stres, plus koncentrat brusnice in ekstrakt kurkume, skupaj z vrsto bistvenih vitaminov in mineralov za ženske, od katerih so mnoge navedene na zgornjem seznamu.

Če se odločite za multivitamin, natančno preberite etiketo, preden vzamete dodatne vitamine in dodatke, da se prepričate, da ne dobivate več hranil, kot jih potrebujete.

Zdravje in dobro počutje v vseh letih

Izobraževanje o tem, kaj lahko storite zdaj, da ostanete zdravi in srečni v vsaki starosti, je odličen prvi korak. Ker berete ta članek, to pomeni, da ste pametni glede prehrane, če se naučite, kaj potrebuje vaše telo s starostjo. Pravilna prehrana ima ogromno vlogo na vašem počutju z wellnessom in navdušeni smo, da bomo to pot peljali s seboj.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. Koencim Q10: Bistveno hranilo. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA.(Dostopljeno 20. 3. 2018) [] [] [] [] []
  2. CoQ10: Kaj so koristi za zdravje srca? Cleveland HeartLab (Dostopno 20.03.2018) [] [] [] []
  3. Kurkuma Uporaba in učinkovitost: WebMD. (Dostopno dne 16.11.2017) [] []
  4. Terapevtske vloge kurkumina: spoznanja iz kliničnih preskušanj. (Dostopno 21.2.2018) []
  5. Spomin in amiloid možganov ter Tau učinki biološko razpoložljive oblike kurkumina v nedenamskih odraslih: dvojno slepo, placebo nadzorovano 18-mesečno preizkušanje. American Journal of Geriatric Psychiatry. (Dostopljeno 14.2.2018)[]
  6. Kaj povzroča izgubo kosti? MedlinePlus. (Dostopno 07/11/2018) [] [] []
  7. Spremembe v staranju kosti - mišice - sklepi. MedlinePlus. (Doseženo 11. 11. 2018)[] []
  8. Kalcij in vitamin D: pomembno je v vsakem življenju. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  9. Vpliv vitamina D na absorpcijo kalcija pri starejših ženskah. Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. (Dostopno 07/11/2018) []
  10. Vitamin D Fact Sheet za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] []
  11. Pomanjkanje vitamina D se poveča v ZDA, pravi študija. Scientific American. (Dostopno 07/11/2018) []
  12. Anderson, David. (2017). Čas za spremembo smernic za vitamin D? William Reed Poslovni mediji.(Doseženo 7.3.2018) []
  13. Magnesium informativni list za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno 07/11/2018) [] [] []
  14. Zelišča, vitamini in dodatki za testosteron. Healthline. (Dostopno 07/11/2018) []
  15. Dodatek omega-3 bi lahko prihranil 12,6 milijard evrov na leto pri porabi srčnih bolezni. Sestavine Nutra. (Dostopno 07/11/2018) []
  16. 17 Znanstvene koristi omega-3 maščobnih kislin. Healthline. (Dostopno dne 12.7.2018) [] [] [] [] [] []
  17. Zakaj je vitamin B kompleksen in kje ga dobim? Healthline. (Dostopno dne 12.7.2018) []
  18. Dodatki za jemanje 50-ih, 60-ih in 70-ih let. AARP. (Dostopno dne 12.7.2018) []
  19. Vitamin B12 Fact Sheet za zdravstvene delavce. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno dne 12.7.2018) []
  20. Glukozamin sulfat. MedlinePlus.(Dostopljeno 4. maja 2018) []
  21. Glukozamin hidroklorid. MedlinePlus. (Dostopno 04/09/2018) []
  22. 11 Dodatki za menopavzo. WebMD. (Dostopno dne 12.7.2018) []
  23. Črni Cohosh. WebMD. (Dostopno dne 12.7.2018) [] []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta