6 Osnovne tehnike sprostitve

Čas branja: 6 minut
6 Osnovne tehnike sprostitve

Ste se danes sprostili? Ta misel verjetno sploh ni prenehala. Večina od nas se z veseljem bori skozi naše dni pod stres brez razmisleka o sprostitvi, dokler se ne podamo na kavč ob koncu drugega napornega tedna, in takoj opazimo Netflix kot naš način sprostitve.

Kaj če bi bil boljši način? Kaj bi se zgodilo, če bi sprostitev postala del vsakdana in ne le razkošje, rezervirano za vikend? Preden vaš notranji dosežek začne brbljati, to veste - sprostitev ni enaka lenoba. In zaupajte nam, tam is boljši način.

Lahko dobite več sprostitve v svojih dneh in še vedno dobite prav toliko. Pravzaprav vas lahko še bolj produktivno - in tudi bolj zdravi! [1] Nenehno dnevno stres in nestrpnost nas hitro obremeni in stres vpliva na telesno in duševno zdravje. [2] Potrebujemo trenutke namernega okrevanja, da bi pomirili in uravnotežili naša zasedenost s samooskrbo. Tu je 6 osnovnih nasvetov za sprostitev, ki jih lahko uživate vsak dan.

# 1 Bodite v trenutku

Če je vaš um vedno 10 korakov naprej stres, bo zaskrbljenost in napetost neizogibno sledila, in vaši dnevi se morda zdijo v zamegljenosti. Ne trdimo, da nikoli ne smete misliti vnaprej ali načrtovati vnaprej, temveč vzeti čas za to in dati trenutni trenutek ali nalogo, ki vam je na voljo, na drugačen način, tako v službi kot doma.

Biti v tem trenutku je bistvo prakticiranja pozornosti, ki vam lahko pomaga ostati v mirnejšem, sproščenem stanju duha, medtem ko hodite po svojih dnevih. Ko ste pozorni, sproščeni in v skladu s trenutkom, bo vse, kar počnete - od dela do časa, ki ga preživite z najdražjimi - bolj prijetno in bolj kakovostno. Prav tako preskočite večopravilnost pri delu! Študije kažejo, da to nikakor ne pomaga pri produktivnosti in lahko celo poškoduje vaše možgane. [3]

Če ste novi v pozornosti, začnite majhno in se ne spuščajte vase, če se podate. Samo nežno se potisnite nazaj v trenutek in nadaljujte. To bo lažje, obljubimo! V bistvu ste ponovno preusmerili vašo pozornost in fokus, tako da bo potreben čas.

Prav tako lahko dobite malo pomoči iz naravnih zelišč, vključno z adaptogeni, ki so zelišča, ki pripomorejo k boju proti fizičnim in duševnim učinkom stres in vam pomagajo ostati osredotočeni. [4] Poskusite Swanson Pure Science Herbals Čista energija za celodnevno energijo in ostro koncentracijo brez treme. Ta sinergistična mešanica adaptogenov, zelišč in rastlin spodbuja pozitivno razpoloženje med bojem stresanksioznost in dnevna utrujenost.

# 2 Dihajte globoko

Morda se zdi osnovno, vendar pravilno dihate? Dihanje je redko v naših mislih, saj je naravno prisotno, vendar večina ljudi ponavadi vzame plitko dihanje. [5] Učinki se lahko povečajo, ko smo zaposleni, napeti ali napeti.

Plitko dihanje nas čuti napeto, vendar večina od nas sploh ne opazi, da to počnemo. Prav tako omejuje preskrbo s kisikom našega telesa. Globoko, trebušno dihanje spodbuja sprostitev, pomaga zmanjšati stres odziv, zmanjšuje anksioznost in telesu daje zdravo dozo kisika, od katere vaši možgani uporabljajo ogromnih 15-20%! [6], [7]

Cilj je, da dihate globoko in ritmično čim pogosteje. Poskusite nastaviti opomnike skozi ves dan, da preverite svoje dihanje, ali pa povežite dih z drugimi aktivnostmi, ki vam bodo pomagale zapomniti - tako kot vsakič, ko sedite ali vstanete z mize, ko odložite telefonski klic, potem ko ste poslali e-poštno sporočilo , ali ko prideš do kopalnice v kopalnici.

Prav tako poskusite razporediti nekaj 30-sekundnih sej za globoko dihanje skozi ves dan. Ne traja veliko časa, da bi ta sproščujoča, zdrava dejavnost postala navada.

# 3 Meditirajte za zdravje duha in telesa

Misliš, da je meditacija samo za jogije? Ni šans! Vsi med raziskovalci Harvarda v kliniki Mayo govorijo o meditaciji. [8], [9] To je zato, ker ima meditacija resnične koristi za um in telo, vključno s sprostitvijo stres olajšanje, zdravje možganov in veliko več.

Meditacija je praksa usposabljanja uma, da je prisoten in osredotočen, medtem ko ne dela ničesar. Morda se zdi poenostavljeno, toda študije kažejo, da lahko meditacija poveča sposobnost možganov za obdelavo informacij, upočasni starostne spremembe v možganih in pozitivno vpliva na amigdalo (čustveno središče možganov) dolgo po koncu seje meditacije. [10]

Biti usposobljen v meditaciji se ukvarja s prakso, tako kot vse druge spretnosti, ki jih boste spoznali. Prvič, ko boste sedli in poskusili očistiti svoj um in meditirali, bo vaš um neizogibno hodil. Pomaga nam, da se osredotočimo na zvok in ritem vašega dihanja ali pa izberete osebno mantro, ki bo usmerila vaš um.

Poiščite miren, udoben prostor, kjer lahko mirno sedite nekaj minut hkrati. Začnite z 1-3 minutami vsak dan in opravite svojo pot do 5-10 minut na dan. Majhne seje meditacije lahko vnesejo vplivne spremembe v vaš občutek dobrega počutja in vsakodnevno sprostitev. Če se trudite, da bi začeli, obstaja več aplikacij pametnega telefona, ki bi jih bilo vredno preveriti, da bi vam pomagali pri začetku prakse meditacije.

# 4 Uživajte v kakovostnem socialnem času

Mnoge sprostitvene prakse se osredotočajo samo na čas in duševna prizadevanja, toda druženje v družbi vam lahko pomaga tudi pri počutju bolj sproščenega. Resnično povezovanje z drugimi ljudmi nam pomaga, da se počutimo bolj udobno in osredotočeno na splošno, zdravje naših odnosov pa je nedvomno povezano z našo splošno blaginjo.

To je preprosto ujeti v delo in druge odgovornosti ter preskočiti družabni čas. Toda povezovanje z drugimi nas naredi tako, da se v naših bojih in naših radostih počutimo manj sam. Ali klepetate s sodelavcem, kličete najboljšega prijatelja ali družinskega člana, da ga dohiti, ali načrtujete izlet s prijatelji - družabni čas in dober pogovor koristita našemu duševnemu zdravju in stres ki lahko vplivajo tudi na naše fizično počutje. [11]

Toda pazi na negativnosti. Odzračevanje je zdravo, vendar o negativnih mislih za daljše časovno obdobje ni. Morda bo koristno, če se pogovorite s terapevtom, če vaš družbeni čas vedno vključuje negativni dialog.

# 5 Poznavanje telesne zavesti

Duševne vaje in zavedanje so bistvenega pomena, da se lahko sprostimo, prav tako pa tudi zavedanje telesa. Mnogi od nas ne opazijo napetosti, ki se gradijo v naših telesih, dokler ne sprožijo nelagodja in ne združijo našega stres. Ampak, če se prilagajate telesu stres lahko opazite fizične reakcije, vključno z zategnjenimi mišicami, nepravilno držo in celo živčnimi navadami, kot so grizenje nohtov.

Zavedati se, kako se naše telo odziva stres nam lahko pomaga pri boju proti napetosti in spodbujanju sprostitve. Poskusite duševno sprostiti napete dele telesa. Telo za ozaveščanje telesa lahko dopolnijo z dihanjem. Medtem ko globoko dihate, usmerite svoje misli in sapo proti napetemu področju telesa in se psihično osredotočite na sprostitev teh mišic.

Spoznavanje zavesti o telesu in dihu je osrednja sestavina mnogih vrst joge. Če se vedno znova borite s fizičnimi učinki napetosti, vam lahko pomaga vsakodnevna praksa joge. Z vsakodnevnim premikanjem vašega telesa je odličen način za spodbujanje dobrega počutja med bojem stres, anksioznost in napetost.

Imate težave pri sprostitvi duha in telesa? Poskusite Mellow Mag, naš obnavljajoč, sproščujoč magnezijev napitek, ki vam daje zdravo sprostitev na zahtevo.

# 6 Poskusite aromaterapijo

Ste že kdaj opazili vonj, ki je vzbudil živo spomin? Tako kot pomirjujoča dišava pečene jabolčne pite, imajo dišave močne učinke in nas lahko prenesejo izven našega trenutnega stanja duha.

To je osnova Aromaterapije, stoletne prakse, ki uporablja različne vonje za energiziranje, vzbujenost in pomiritev naših teles in misli, spodbujanje spanja in še več. Sodobne študije so potrdile fiziološki vpliv določenih vonjav. [12]

Dodajte aromaterapijski difuzor in nekaj vaših najljubših aromaterapijskih oljnih vonjev. Poskusite eterično olje sivke za sprostitev in lajšanje napetosti, oranžno eterično olje za povečanje razpoloženja ali olje poprove mete za oživitev.

Sprostitev ni luksuz

Mnogi od nas sprejemajo, da smo zasedeni in poudarjeni kot častna značka in gledamo na sprostitev kot na razkošje, vendar potrebujemo trenutke sprostitve, da ostanemo uravnoteženi. Ni vam treba upočasniti iskanja načinov za sprostitev v vašem dnevu. Ko je narejeno na pravi način, lahko sprostitev postane bolj produktivna, bolj ustvarjalna, bolj zdrava in srečnejša.

Privoščite aktivnosti, ki spodbujajo sprostitev, kot so vaje za globoko dihanje, pozornost, meditacijo, zavedanje telesa, kakovosten čas s prijatelji in družino ter aromaterapijo kot potrebne dodatke k vaši wellness rutini.

Želite več idej za srečnejše in bolj zdrave? Preberi11 Best Self-Care Tips za um in telo. Prav tako se prepričajte, da se prijavite Swanson Zdravstvena e-poštna sporočila, s katerimi dobite nove članke, inovacije izdelkov in naše najboljše promocije, ki jih dobite v vaši mapi »Prejeto«

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. Sprostite se! Boste bolj produktivni. New York Times.html[]
  2. 5 stvari, ki jih morate vedeti o stresu. Nacionalni inštituti za zdravje.(Dostopljeno 9. 4. 2018) []
  3. Večopravilnost škoduje vašemu možganu in karieri, predlagajo nove študije. Forbes. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  4. 6 Adaptogenic Herbs, ki vam bo dala možganov, ki jih potrebujete. Mind Body Green. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  5. Ne dihaš pravilno; zato je to pomembno. Chicago Tribune. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  6. Tehnike sprostitve: nadzor dihanja pomaga pri odzivu na stres. Zdravje na Harvardu. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  7. Krvna oskrba možganov. Univerza v Washingtonu. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  8. Zavednost in meditacija. Center za dobro počutje Harvard. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  9. Meditacija: preprost, hiter način za zmanjšanje stresa. Klinika Mayo. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  10. Meditacija: V globini. Nacionalni inštituti za zdravje. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  11. Kako razmerja vplivajo na zdravje in dobro počutje. Univerza v Minnesoti. (Dostopno dne 09/04/2018) []
  12. https://www.swansonvitamins.com/blog/lindsey/6-basic-relaxation-techniques (Dostopno dne 09/04/2018) []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta