6 načinov za povečanje presnove za poletne fitnes

Čas branja: 7 minut
6 načinov za povečanje presnove za poletne fitnes

Ničesar ni, kot da odstranimo prah iz naših poletnih omaric, da nas motivirajo za doseganje zdravstvenih ciljev, kajne? In to je super! To je popoln čas, da pospešite svojo fitnes igro. Uporabite zagon, nastavite nekaj ciljev in se izzivite, da boste začeli z novimi, zdravimi navadami, ki bodo vaše zdravje in telesno pripravljenost dobili tam, kjer jih želite.

Seveda, veste, da boste morali vložiti nekaj truda, da bi izkoristili nagrado, vendar to ni nujno težko. Majhne spremembe lahko prispevajo k rezultatom, ki spreminjajo življenje, in na poti imate lahko veliko zabave. Začnite tako, da svoj metabolizem prestavite v polno zmogljivost s temi nasveti spodaj. Najprej pa se pogovorimo o metabolizmu in zakaj je to pomembno.

Povezava med presnovo in težo

Kaj točno je presnova? Preprosto povedano, metabolizem je proces, v katerem vaše telo pretvarja živila, ki jih jeste (kalorije), v energijo in jo uporablja za pogon ključnih procesov in dejavnosti. [1] Vaše telo potrebuje to energijo tudi, ko sedite mirno.

Energijo potrebujejo dihanje, krvni obtok, krčenje mišic, prebava, odstranjevanje odpadkov, uravnavanje telesne temperature, delovanje živcev, popravilo celic in celo razmišljanje. [2] In to je samo začetek!

Količina energije, ki jo vaše telo potrebuje za izvedbo vseh teh skritih procesov, je znano kot vaš metabolizem, vsi pa so nekoliko drugačni. Stopnja presnove se lahko razlikuje glede na starost, velikost in sestavo telesa, prehranjevalne navade in nekatera zdravila lahko vplivajo tudi na presnovo. [3]

Če jemljete več kalorij, kot jih vaše telo vsak dan uporablja za redne funkcije, lahko opazite povečanje telesne mase ali imate težave pri izgubi teže, če ne najdete načinov za povečanje presnove in porabo dodatne energije. Torej, kako pospešiti metabolizem in spali več kalorij? Tukaj je nekaj nasvetov.

# 1 Pojedite zajtrk, da začnete metabolizem

To je več kot si mislite. Zajtrk je odličen način za pospešitev presnove. [3] Raziskave kažejo, da lahko naše maščobne celice po zajtrku delujejo drugače, zajtrk pa lahko pozitivno vpliva na presnovo. [4] Tudi če uživanje jutranjega obroka poveča vaš skupni vnos kalorij za ta dan, se lahko to povečanje izravna s sežiganjem več energije ves dan. [4]

Torej, če je vaš zajtrk običajno enakovreden oprijemanju kave na poti skozi vrata, dajte jutro zdravo nadgradnjo. Namesto tega se odločite za kokosovo olje ali keto kavo. Idealno bi bilo, da uživate v uravnoteženem zajtrku, bogatem z beljakovinami in vlakni, ki vam bo pomagal ohraniti zadovoljstvo in manjšo verjetnost prigrizkov pred naslednjim obrokom.

# 2 Get Outside & Move More for Metabolic Boost

Resnično želiš, da postane tvoj metabolizem? Premakni svoje telo! Nič ni boljše za peko kalorij kot za aktivnost, in koristi se ne ustavijo, ko se nehate gibati. Obstajajo številni dejavniki, ko gre za vadbo in presnovo.

Poleg energije, ki je potrebna za izvajanje telesne vadbe, so študije pokazale, da lahko presnova našega počitka doseže dvig do 2 uri po treningu z manjšimi preostalimi učinki, ki trajajo do 48 ur po prenehanju telesne vadbe. [5]

Tudi s premikanjem več boste zgradili več mišic, več mišic pa pomeni še več energije. Mišične celice porabijo veliko energije, tako da porabijo več kalorij kot maščobne celice, tudi ko mirno sedite, zato je eksponenten učinek. [2]

To je veliko presnovnih koristi! In najboljši del? Ni vam treba postati fanatik vadbe, da bi dobili te koristi. Začnite vsakodnevno hojo ali si vzemite čas za mini treninge ves dan.

Navdih za premikanje? Tako smo mislili! Tukaj je nekaj nasvetov za izkoriščanje poletnega vremena, da se premaknete več.

Premagajte toploto tako, da začnete zgodaj

Sončni dnevi so tako vabljivi, včasih pa lahko poletna vročina ovira naš najboljši namen vadbe na prostem. Ko temperature naraščajo, lahko še vedno uživate na prostem, ko vadite prej, ko so običajno nižje. Kot bonus vam bo vaš metabolizem spodbudil prvo stvar zjutraj in izkoristili ugodnosti ves dan!

Preizkusite svoje najljubše dvorane

Poletje je pravi čas, da vzamete svoje najljubše notranje treninge zunaj! Ali ste ljubitelj veslačnega stroja v telovadnici? V poletnem času se vpišite v veslaški razred na prostem! Ko boste poskusili nekaj novega, boste porabili kalorije in zgradili mišično maso, poleg tega pa boste dobili nekaj fantastičnih pogledov. Če je kolo za vadbo večja, se pridružite kolesarskemu srečanju na prostem. Ali pa, če je joga vaš najljubši, vzemite jogo mat v park in uživajte v stiku z naravo, medtem ko popolno vaše asane.

Spakirajte vrečko s poletnimi izdelki

Ne pozabite pakirati tople vremenske osnove, da jih vzamete s seboj, če boste nekaj časa zunaj. Nosite kremo za sončenje in jo prinesite po želji. Spakirajte svoje najljubše naravni balzam za ustnicein obdržite na roki steklenico vode, ki jo je mogoče ponovno napolniti, da boste ostali vlažni.

Izogibajte se izčrpanosti toplote med poletnimi aktivnostmi

Bodite pozorni na vremensko napoved za toplotne nasvete in temperaturne spremembe skozi ves dan. Izčrpanost toplote je resnična grožnja, zlasti za osebe, starejše od 65 let, in tiste z obstoječimi zdravstvenimi težavami. [6] Oglejte si te Nasveti za preprečevanje bolezni, povezanih z vročino centrov za nadzor in preprečevanje bolezni (CDC), in spoznajo znake zdravstvenih težav, povezanih z vročino Vodnik za vročinske bolezni. Če je indeks toplote visok, namesto tega opravite v klimatiziranem notranjem prostoru.

# 3 Hidrat za zdravje in hujšanje

Ni skrivnost, da vaše telo potrebuje vodo, hidracija pa ima velik vpliv na splošno zdravje. Voda pomaga uravnavati vašo srednjo temperaturo in podpira prebavo, poleg tega je dobra za vaše sklepe in kožo in še veliko več. V primeru, da potrebujete še en razlog, da ostanete vlažni, so raziskave povezale povečano hidracijo s hujšanjem in povečano stopnjo presnove. [7]

Bivanje hidrirano je ena najpreprostejših stvari, ki jih lahko storite, da podprete vaše splošno zdravje in vašo presnovo. Morda boste želeli dodajte nekaj elektrolitov v vodo če boste delali znoj, da bi dopolnili sol in minerale, ki jih izgubite med potenjem.

# 4 Recite Om & Take Care Of You

S tako veliko osredotočenost na pridobivanje vaše telo giblje, da ostanejo fit, je pomembno, da se spomnimo, da vaše telo in um potrebujejo določitvi časa preveč. Vedno poslušajte svoje telo. Če se počutite boleče zaradi dejavnosti, si vzemite odmor. Ne pretiravajte. Nežno raztegnite mišice po vadbi in poskusite z jogo in meditacijskimi vadbami dodati svojo samopomočo.

Čas okrevanja lahko pride tudi s presnovnimi koristmi. Redno opravljanje joge vam lahko pomaga, da se telo hitreje okreva od stresnih stanj, pomaga stabilizirati živčni sistem in lahko celo vodi do večje presnovne učinkovitosti. [8] Svoje zdravje in duševno zdravje lahko zaokrožite tudi z meditacijo, ki vam lahko pomagastres, očisti svoj um in se prilagodi svojemu telesu. Več o tem v 6 Osnovne tehnike sprostitve.

# 5 Poskusite energijske vitamine in dodatke

Takojšnje popravljanje ni primerno, ko gre za zdravo in zdravo bivanje, lahko pa dobite pomoč ob podpori telesa z energiziranje vitaminov in dodatkov. Tukaj je nekaj naših priljubljenih.

Swanson Ultra Real Food B-kompleks:Naša prava B-kompleksna formula vsebuje vitamine B, ki izvirajo iz ekološko pridelanih kvinojevih kalčkov za podporo proizvodnji energije, energetskemu metabolizmu, presnovi glukoze, srčnemu in duševnemu zdravju ter pomaga ohranjati komunikacijo med celicami v možganih.

Swanson Ultra Power Formula (kofein + zelišča):Preskočite sladke energijske pijače. Swanson Formula za energijsko energijo bo dala vaš skok v vaš jive brez nepotrebnih kalorij. S 50 mg kofeina (iz kavnih zrn), ter teobrominom iz kakavovih zrn in brazilskim energizerjem Cha de Bugre, te močne kapsule vsebujejo močan udarec.

Swanson Premium L-karnitin:Odklenite svoj potencial za vitko, mišičasto telo Swanson Premium L-karnitin! Ta najljubša aminokislina, ki je priljubljena med dietetičnimi in bodybuilderji, pomaga telesu izgubljati maščobo, da spodbudi mišice za učinkovito in produktivno vadbo.

Swanson Diet Tonalin CLA:Če iščete privlačen dodatek k vašemu zdravstvenemu režimu za kurjenje maščob, potem ne glejte več! Swanson Tonalin CLA (konjugirana linolna kislina) je patentiran dodatek maščobnih kislin, proizveden iz mešanice olja žafranike, ki deluje kot pomoč pri izgorevanju maščob in spodbujanju razvoja mišične mase.

# 6 Set Goals & Embrace Zmagovalne zmage (NSV)

Kakšni so vaši cilji za poletje? Bodite natančnejši od »zdravi se« ali »izgubite težo«. Odločite se, kaj želite od sezone in določite merljive, dosegljive cilje, da pridete tja. Cilji so neverjetno motivirani. Z določitvijo manjših ciljev na poti bo lažje obdržati svoj zagon.

Na primer, če je vaš cilj, da do konca poletja zaženete 5k, nastavite inkrementalne cilje, da vam pomagajo. V prvem tednu je lahko vaš cilj, da vsak dan hodite vsaj pol milje. Naslednji teden boste morda želeli izmenično hoditi in lahkotno tekati vsak drugi dan in od tam graditi. Začnite od tam, kjer ste, in določite manjše cilje s svojo dolgo igro v mislih in na tej poti proslavite zmage brez velikosti.

Kaj so zmage brez velikosti? To so vse druge prednosti, ki se zgodijo na poti do izpolnitve vaših večjih ciljev. Nestandardne zmage so lahko notranje ali zunanje in se nanašajo na um ali telo. Na primer, morda boste uživali zmanjšano stres ali več energije, ki je posledica večje vadbe ali boljše prehrane.

Učenje prisluhniti svojemu telesu in temu, kar potrebuje, da ostane zdravo, je tudi zmaga brez velikosti. Tudi uživanje žareče kože in svetlejših oči zaradi zdravih sprememb v vašem življenju. Zdravje je veliko več kot številke na lestvici ali se ujema z lanskoletnimi kopalkami. Praznovanje zmag brez velikosti nam pomaga, da se spomnimo, da je pot samospoštovanja pomembna.

Kako povečati vaš metabolizem

Ti nasveti vam bodo pomagali, da boste letos poleti začeli odlično in da bo vaš metabolizem poln. Začnite vsak dan na pravi poti z zdravim zajtrkom. Pojdite ven in se premaknite več, ostanite hidrirani in ne pozabite dati si nekaj časa, da si opomore. Čas obnovitve ima lahko tudi presnovne koristi! Postavite si cilje, da ostanete motivirani, vendar uživajte v zmagah, ki niso na lestvici. Raziščite energijske vitamine in dodatke, ki bodo telesu pomagali.

Če želite deliti nasvete za povečanje metabolizma, jih objavite v komentarjih spodaj.

* Te izjave ni ocenila uprava za hrano in zdravila. Ti izdelki niso namenjeni diagnosticiranju, zdravljenju, zdravljenju ali preprečevanju kakršne koli bolezni.

Opombe in reference

  1. Kaj točno je presnova? Klinika Mayo.(Dostopano 1. 1. 2018) []
  2. Presnova in hujšanje: Kako spali kalorije. Klinika Mayo. (Dostopno 06.01.2018) [] []
  3. Kaj točno je presnova? Klinika Mayo. (Dostopno 06.01.2018) [] []
  4. Kako jesti zajtrk lahko pomaga vaš metabolizem. Časovno zdravje. (Dostopno 06.01.2018) [] []
  5. Fizična aktivnost in presnova. PubMed. (Dostopno dne 06/04/2018) []
  6. Ste pripravljeni na poletno vročino? AARP. (Dostopno dne 06/04/2018) []
  7. Povečana hidracija je lahko povezana s hujšanjem. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 06/04/2018) []
  8. Dolgoročni učinek jogijskih praks na dnevne metabolične stopnje pri zdravih osebah. Mednarodni dnevnik joge. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 06/04/2018) []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta