4 razloge, zakaj bi lahko doživljali utrujenost in pomanjkanje energije

Čas branja: 2 minut
4 razloge, zakaj bi lahko doživljali utrujenost in pomanjkanje energije

Ni normalno, da se ves čas počutite utrujeni. Če ste, potem bi to lahko bil zanesljiv znak, da nekaj ni povsem v redu. Seveda bo naporno osebno in poklicno življenje v povezavi s poznimi noči nedvomno pripomoglo k temu, da se boste počutili razbito in razdražljivo, vendar je ključnega pomena, da preberete opozorilne znake in poskusite nekaj storiti v zvezi s tem.

Poskusite ugotoviti, zakaj ste utrujeni in če se vam ne zdi, da bi razumeli kakšen razlog, potem je čas, da malo pogosteje pogledate v vašo prehrano, dnevne navade in ali je v igri lahko pomembnejše vprašanje.

Pomanjkanje vitamina

Vitamini in minerali igrajo pomembno vlogo pri ohranjanju občutka budnosti in pozornosti. Če ste pomanjkljivi v nekaterih, lahko to povzroči davek na vašo srečo in sposobnost, da nadaljujete z življenjem.

Vzemite železo, na primer. Ko v svoji prehrani ne dobite dovolj, lahko postanete pretirano utrujeni, počasni in celo razvijete anemijo. Anemija je posledica pomanjkanja zadostnega števila rdečih krvnih celic, ki bi prenašale hemoglobin za prenos kisika po telesu.

Ko je vaše telo zaradi kisika pomanjkljivo, ne more normalno delovati in lahko doživite druge simptome, kot so bleda koža, glavobol, slabost, zasoplost in omotica.

Če ne morete dobiti prave količine vitaminov, ki jih potrebujete od hrane, razmislite o vsakodnevnem jemanju več vitaminov, da bi preprečili utrujenost in pomanjkanje energije.

Pomanjkanje spanja

Če ne boste spali v priporočenih osmih urah ponoči, se boste lahko počutili utrujene, letargične in neosredotočene. Spanje igra veliko vlogo pri ohranjanju kognitivno funkcija, sposobnost vašega telesa, da popravi in pomladi, popravi poškodbe tkiva, raste mišice in uravnava različne hormone ter zagotovi, da lahko imunski sistem telesa deluje kar najbolje.

Za boljšo kakovost spanja ponoči se izogibajte pitju alkohola. Alkohol lahko moti raven hormona v telesu in povzroči moteno spanje. Poskusite tudi pravilno spuščati, preden se odpravite v posteljo tako, da preberete, se izognete telefonu in se nahajate v topli kopeli.

Slaba prehrana

Če že obstajate po hitri hrani in gaziranih pijačah, potem resno ogrožate svoje zdravje. Slaba prehrana lahko znebi telesa bistvenih hranilnih snovi in lahko hitro opazi raven energije, vožnjo in zdravje navzven (slaba koža, izguba teže in povečanje telesne teže). Pazite, da mastno, slano in sladko predelano hrano zavržete v prid piščančjim solatam, sadju in zelenjavi, mastni ribi, oreščkom in semenom ter domačim obrokom.

Dehidracija

Simptomi dehidracije so lahko zelo neprijetni in vključujejo suha usta, glavobol, vrtoglavico, suho in pepelasto kožo ter utrujenost, če omenimo le nekaj. Presenetljivo je, da 75% vašega telesa sestavljajo H20, vaše telo pa izgubi vodo, ko dihate, znojite se in prelazite z urinom.

Zato je pomembno, da vaše telo oskrbujete z vodo in pijete vsaj dva litra vode na dan. Dehidracija ima lahko resne posledice in je lahko usodna, zato morate biti še posebej previdni, ko ste zunaj na vroči dan, vadite in če ste nagnjeni k napadom in slabemu zdravju.

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta