11 Best Self-Care Tips za um in telo

Čas branja: 9 minut
11 Best Self-Care Tips za um in telo

Z lahkoto prepustite samopomoči, da zdrsnejo skozi razpoke in postavite naše lastne potrebe na zadnjo stran gorilnika med zasedenimi urniki in odgovornostmi. Pravzaprav, včasih celo pozabimo, kaj so te potrebe na prvem mestu, ker smo tako zaposleni! Toda hiti skozi naše dni, ne da bi se navezali na naša telesa in misli, je recept za izgorelost in zato je tako pomembno, da razmišljamo o samooskrbi zavestno.

Ko si vzamete čas, da skrbite za sebe, boste srečnejši, bolj zdravi, manj stresni in bolj napeti kot kdajkoli prej. Čas samopomoči pa ne pomeni žrtvovanja produktivnosti - verjetno boste še bolj naredili, ne da bi se tega zavedali, saj se boste na splošno počutili bolje! Torej, tukaj je 11 naših najboljših nasvetov za samozdravljenje za vaš um in telo.

# 1 Ponovno se povežite z vami in bodite pozorni

Obstaja nekaj osnovnih potreb, ki jih morajo izpolnjevati vsi, da bi ostali zdravi, vključno s prehranskimi potrebami in dejavnostmi, vendar resnično skrbite za vaš um in telo, da morate pogledati globlje od tega in ugotoviti, kaj je you živijo radostno in se počutite najbolje.

Zagon prakse zavedanja je odličen način, da se ponovno povežete in ponovno odkrijete. Namesto, da hitiš skozi svoje dni, upočasni in sodeluj. Bodite pozorni na to, kar počnete, in sočutni do sebe in drugih. Bodite v trenutku, da popolnoma izkusite svoje dni. Prilagodite se temu, kako se počutite v telesu in umu, in morda celo razmislite o začetku dnevnika pozornosti.

Morda bi bilo koristno, če bi na začetku postavili občasne opomnike, saj se mnogi med nami tako navadijo, da se prebijajo skozi naše dni, vendar je vredno. Praksa pozornosti vam bo pomagala, da se ponovno povežete s seboj in svetom okoli sebe, in strokovnjaki pravijo, da prakticiranje pozornosti pomaga zmanjšati stres, povečati razpoloženje, narediti nas bolj odporne in optimizirati splošno dobro počutje; in je celo zdrav za možgane. [1]

# 2 Vsakodnevno vadite hvaležnost

Najverjetneje boste rekli »hvala«, ko nekdo za vas ima vrata ali dvigalo, toda prakticiranje vsakodnevne hvaležnosti pomeni korak naprej. Praksa hvaležnosti presega vljudnost do gojenja občutka pozitivnosti (in izničenja negativnosti) z resničnim priznavanjem trenutkov, za katere smo hvaležni ali hvaležni za vsak dan. Lahko je tako enostavno, kot biti hvaležen za piškotek, ki ste ga imeli ob kosilu, v šalo od prijatelja, zaradi katerega ste se smejali, ali pa spontani hrbet vašega partnerja.

Razmišljanje o trenutkih, za katere smo vsak dan resnično hvaležni, pomaga pritegniti pozornost na pozitivne stvari v našem življenju, od katerih jih lahko veliko spregledamo ali jemljemo za samoumevno, če teh trenutkov namerno ne iščemo. Ljudje, ki vadijo hvaležnost, vsak dan pogosteje doživljajo pozitivna čustva, bolje spijo, imajo več sočutja in prijaznosti, močnejši imunski sistem in poročajo, da se na splošno počutijo bolj žive. [2]

Vadba hvaležnosti in pozornosti gre z roko v roki. Poskusite obdržati seznam hvaležnosti in ga dodajte vsak dan, ali pa si vzemite čas za hvaležnost med vašo pozornostjo. Še ena zabavna ideja je začeti banko hvaležnosti. Poiščite zaboj, ki vam je všeč, kot velik kozarec, vazo ali kovanec in napišite trenutke hvaležnosti, skupaj z datumom, na majhne koščke papirja, ki jih boste dodali banki, ko se zgodijo. Poskusi!

# 3 Ponovno premislite, kako govorite zase

Ko razmišljate o boljši oskrbi zase, je prva stvar, ki pride na misel, povezana s prehrano in telesno vadbo ali drugimi dejavnostmi, ki jih vidite kot del vašega načrta za uspeh. Medtem ko so to vsekakor dejavniki občutka, da je vaš najboljši jaz, to ni celotna zgodba.

Če ugotovite, da vaše misli o tem, zakaj morate narediti te stvari, niso zakoreninjene v sočutju, morate najprej razmisliti o svojem notranjem dialogu. Nekateri od nas so težki do sebe, ko smo začeli z wellness načrtom, če zamudimo dan ali pojemo nekaj, kar ni bilo del načrta, vendar se počutimo krivega ni recept za uspeh! Povzroča samo frustracije in občutke, ki niso ravno motivacijski občutki.

Razmislite o besedah v vašem notranjem dialogu in delajte na razvijanju prijaznega, sočutnega notranjega tona, kakršen je spodbudni ljubljeni. Poiščite pozitivne stvari, ki jih boste povedali o sebi, in poiščite svoj notranji motivator. Sprejmite besede in besedne zveze, kot sem »Imam to« in »Verjamem vase«. Na primer, če boste bolje jedli, se boste počutili bolj napeto, ko bo vaša koža zdravo sijala več ur po vsaki vadbi, in morda boste zaradi dela z novo samooskrbo manj izpostavljeni stresu.

Ko gre za samooskrbo, začnite s svojim krajem in uživajte v potovanju. Na poti bodite prijazni do sebe in se ne zatikajte z udarci na cesti. Osredotočite se na majhne namene in bodite sočutni. Videli boste velike spremembe, preden jih boste spoznali.

# 4 Izključite povezavo

Verjetno ne potrebujete statističnih podatkov, da bi vam povedali, da ljudje veliko časa preživijo pred elektronskimi zasloni. Vse kar morate storiti je, da preživite nekaj časa v javnih prostorih, da bi ga videli, toda študije pomagajo, da se to postavi v perspektivo. Po statističnih podatkih odrasli pred elektronsko napravo dnevno porabijo povprečno 11 ur na dan. [3] Ne glede na to, ali delamo, se igramo, sproščamo ali preprosto poskušamo delovati kot človek (Hej Google, kako potegnete dlesni iz preproge?) Elektronske naprave so del našega življenja zdaj, na bolje in na slabše.

Kakor smo povezani z našimi napravami, ki nas čutijo do zunanjega sveta, se včasih znajdejo na poti do povezovanja z ljudmi, ki so nam najbližje in z nami. To je dobra ideja, da si vzamete nekaj časa stran od naprav, da se osredotočite na resnično povezovanje z ljudmi iz oči v oči in posvetite več časa samooskrbi! Poskusite z digitalnim detoxom za en dan in izklopite nepotrebno elektroniko, ali vsak dan zapolnite čas, da bi šli brez zaslona in porabili nekaj časa za delo, ki ni digitalno, s tistimi, ki jih imate radi, ali naredite nekaj lepega zase. Morda boste presenečeni, kako sproščujoči in prijetni so tisti trenutki življenja brez naprav!

# 5 Declutter (ne samo vaše stvari!)

Dekodiranje vašega življenja lahko pomembno vpliva na vaš mir in na splošno dobro počutje. To velja za vaš urnik in prehranjevalne navade, pa tudi za vaše prostore. Doniranje stvari, ki jih ne potrebujete, in odlaganje stvari lahko pripomore k ustvarjanju sproščujočega okolja, tako da se počutite manj stresni in bolj udobni v svojem prostoru, če pa ste vedno v teku od ene obveznosti do druge, boste morda želeli ponovno oceniti nekaj svojih obveznosti.

Prekomerna predanost je stresna in pušča malo časa za samooskrbo. Namerno naredite prostor za dejavnosti in odnose, ki vam najbolj pomenijo, in opustite tiste, ki ne prinašajo dodane vrednosti v vašem življenju.

Prav tako boste morda želeli sprejeti podoben pristop k vaši kuhinji! Ponavadi posegamo po hrani, ki jo imamo pri roki, ko smo zaposleni ali pod stresom, zato spravite kuhinjske omare z hranljivimi, zdravimi možnostmi namesto predelane hrane ali nezdravih prigrizkov, tako da boste vedno imeli okusne, hranljive živila, ki so na voljo na dosegu roke .

# 6 Privoščite se sebi

Ne čakajte do posebne priložnosti ali dokler se ne boste počutili, kot da si to „zaslužite“, da se počutite. Boljša skrb za sebe ni v strogih pravilih in žrtvovanju, obstajajo pa tudi zdrave poti do zdravljenja. Lahko je tako preprosto, kot da oblečete najljubšo srajco, ki je ob vaši koži prijetno, ali pa se sprostite v topli kopeli ali pa si vzemite čas za aktivnost, ki jo uživate vsak dan. Prav tako poskusite dodati nekaj novega v vašo wellness rutino, da bi zmanjšali stres in spodbujati dobro počutje Izvleček Ashwagandha.

Tudi za priboljšek je dovolj prostora za uravnoteženo prehrano. Vsake toliko časa si privoščite kvadrat temne čokolade, bogate z antioksidanti, ali kozarec vašega najljubšega rdečega vina, kar tudi zagotavlja resveratrol v srcu. [4], [5]

# 7 Get Enough Sleep

Ni dovolj spanja, je težko za vaše telo in um. Potrebujete spanje, da lahko vaše telo popravi tkiva, rastejo mišice, sintetizirajo hormone in se pomladijo, tako da lahko vaši možgani utrdijo spomine in še več. [6]

Če redno spite dovolj, je to koristno za vaše telo na toliko načinov, da se boste na splošno počutili bolje. Morda boste celo opazili, da se lažje osredotočite, se počutite manj razdražljivo in stresno, in imate boljši spomin kot takrat, ko ste prikrajšani za spanje. [7]

Če se vsako noč borite za dovolj spanja, poskusite vzpostaviti ritual nočne samopomoči, ki bo telesu pomagal pri spuščanju in pripravi na spanje. Po večerji zatemnite luči in elektronske zaslone obdržite iz spalnice, saj lahko svetloba iz naprav moti nastajanje melatonina v telesu. [8]

# 8 Energizirajte svoje telo z aktivnostjo

Medtem ko je dovolj spanja pomaga pomladiti vaše telo in duha, biti aktiven res obnavlja vaše energetske ravni, tako da lahko izkoristite vsak dan.

Poznaš občutek - ves dan ali na kavču si sedel za mizo in gledal tvojo najljubšo predstavo, vendar se nekako počutiš utrujeni, čeprav ne delaš veliko fizično. Neaktivna goriva - veš kaj - neaktivnost! Naša telesa so bila oblikovana za premikanje. Ko nismo v gibanju, se krožni sistem in proizvodnja energije upočasni. [9]

Na srečo je potreben le kratek sprehod ali raztezanje, da se stvari spet sprožijo. Zato se borite proti želji, da ostanete umirjeni in da se vaše telo premika. Poskusite se v večini dni v tednu vključiti v vsaj 30 minut vadbe, da boste povečali energijo in krepili zdravje. In to ne pomeni, da potrebujete članstvo v telovadnici - obstaja veliko zabave in preprostih načinov za vsakodnevno aktivnost. Preberi5 Summer Fitness Fun Ideje za nekaj odličnih idej.

# 9 Naredite čas za hobije

Kaj imajo hobiji opraviti z dobrim počutjem? Veseli smo, da ste me vprašali! To je nagrajevanje in vzbujanje, da se izgubite v tem, kar resnično ljubite in vidite, da vaše strasti oživijo, hobiji pa imajo tudi druge koristi. Ne glede na to, ali gre za uro tedensko ali pol ure na dan, se hobiji zmanjšujejo stresspodbujali pretok in pomagali pospeševati družbene povezave in povezovanje (ključna sestavina sreče), obogatili pa so vaše življenje z radovednostjo in navdihom. [10]

Torej, kaj še čakaš? Poberi svoje orodje, čopič, lončarsko kolo ali igle za pletenje in sanjaš nekaj čudovitega. Če še nimate na voljo hobija, se spomnite, kaj je vaše 12-letno sebstvo naredilo najsrečnejše. Če ste bili srečnejši za nabiranje cvetja kot za risanje, začnite cvetlični vrt! Bodite odprti in poskusite nekaj novega. Pridobivanje časa za hobije je odličen dodatek k vaši rutini za samopomoč.

# 10 Poskusite Adaptogenic Herbs za stres

Na vprašanje, večina ljudi pravi, da verjamejo, upravljanje stres je pomembno, vendar to počnejo? [11] In ali vedo, kako pomembno je v resnici?

Za več kot 75% vseh obiskov zdravnika strespovezanih z zdravjem, in stres povezano s šestimi najresnejšimi grožnjami za naše zdravje, vključno s težavami s srcem, težavami z jetri, nesrečami in drugimi. [11], [12] Glede na te statistike bi morali storiti več, da bi zmanjšali našo izpostavljenost stres. Ampak to je težko, še posebej, če je vaš stres prihaja iz virov, ki se zdijo zunaj vašega nadzora.

Morda ne bomo mogli nadzorovati vsega, kar pride v naše življenje, vendar lahko vplivamo na to, kako se odzovemo na to in si opomoremo od njega, pri čemer imajo lahko adaptogene zelišča vlogo pri tem. Adaptogeni pomagajo uravnovesiti in zaščititi nas pred obrazom stres, pomaga pomiriti telo in zmanjšati vpliv stres. [13] Adaptogene zelišča niso nov koncept, vendar so naša vse bolj stresna sodobna življenja zanje in z zelo dobrimi razlogi povzročila ponovno oživljanje zanimanja. Nekaj poskusite:

Sveti Basil

Sveta bazilika je adaptogena rastlina z koreninami v ayurvedi. Znana tudi kot Tulsi, je ta priljubljena zeliščnica ena najmočnejših adaptogenih zelišč za lajšanje duševnih in fizičnih učinkov stres, ki pomaga modulirati stres hormoni in še več. [14]

Mucuna Pruriens

Mucana pruriens, znan tudi kot „žametni fižol“ ali „dopaminski fižol“, raziskave kažejo, da je ta eksotična leguminoza presenetljivo učinkovita pri upravljanju stres ravni. Vsebuje snov, znano kot L-DOPA, ki je predhodnik dopamina, nevrotransmiterja in hormona za občutek dobrega počutja. [15]

Ashwagandha

Študije kažejo ashwagandha boju proti negativnim učinkom. \ t stres na telo. [16] Spodbuja občutek miru in sprostitve ter zdrav in naraven odziv na vsakodnevno uživanje stres.

Eleuthero Root

Eleuthero koren, znan tudi kot Sibirski ginseng, pomaga v boju proti učinkom stres medtem ko energizirate um in telo. To je daljni sorodnik azijskega ginsenga in se uporablja za spodbujanje imunskega zdravja, zmanjšanje kortizola in za podporo zdravega krvnega tlaka v normalnih mejah. [17]

# 11 Naredite Self-Care navado

Sprejem rutine za samooskrbo je ena izmed najboljših stvari, ki jih lahko naredite za vaše zdravje. To, kar vključuje ta rutina, je odvisno od vas, in vam ni treba storiti vse naenkrat. Uvedite eno novo navado naenkrat, dokler ne boste bolje poskrbeli za sebe in postali druga narava.

Začnete lahko z energično jutranjo rutino, da začnete dan sveže, z iskanjem novih idej, ki jih vključite v svoj ritual spanja, začenši5 minutna meditacijska praksaali se preprosto zavežite, da boste ostali vlažni.

Karkoli že počnete, začnite od tistega, kjer ste, in naredite to samo o svojem zdravju in dobrem počutju. Dodajte plasti svojim prizadevanjem za samopomoč, ko greste in zgradite prakso samopomoči, ki deluje za vas.

Kako bolje skrbeti za sebe

Upamo, da vam bo teh 11 strategij za samopomoč pomagalo najti nove načine za dobro skrb za sebe. Praksi samopomoči lahko pomagajo prinašati več radosti v vaše življenje in vas navdihujejo, da prinašate radost in sočutje drugim. Vso srečo na vašem potovanju in veselimo se, da bomo o tem slišali spodaj.

Kateri so vaši najljubši načini, da skrbite za zdravje svojega uma in telesa? Zakaj se počutite najbolj v skladu z vami in s svojimi potrebami po zdravju? Delite svoje misli v komentarjih.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Opombe in reference

  1. 23 neverjetnih zdravstvenih prednosti zavestnosti za telo in možgane. Skupina pozitivne psihologije.(Dostopljeno 18. 6. 2018) []
  2. Znanost za hvaležnostjo (in kako lahko spremeni vaše življenje). Happify Daily. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  3. Zasvojeni: Američani preživijo 11 ur na dan na televiziji, telefonu, radiu in igrah. Čas. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  4. 7 Dokazane zdravstvene koristi temne čokolade. Healthline. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  5. Rdeče vino in resveratrol: Dobro za srce? Klinika Mayo. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  6. Zakaj potrebujemo spanje? National Sleep Foundation. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  7. Kako je telo prizadeto zaradi pomanjkanja spanja? (Dostopno 01.05.2018) []
  8. Blue Light ima temno stran: Harvard Health Publishing.(Dostopano 11.6.2017) []
  9. Rev Up Your Energy. WebMD. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  10. Šest razlogov za pridobitev hobija. Psihologija danes.(Dostopljeno 18. 6. 2018) []
  11. Stres v Ameriki: naše zdravje v nevarnosti. Ameriško psihološko združenje. (Dostopno dne 18.6.2018) [] []
  12. Učinki stresa na vaše telo. WebMD. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  13. Adaptogene zelišča: narava je rešitev za stres. Chiropractic Resource Organization. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  14. Tulsi - Ocimum sanctum: zelišče za vse razloge. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 19.6.2018) []
  15. Mucuna pruriens zmanjšuje stres in izboljšuje kakovost semena v neplodnih moških. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  16. Prospektivna, randomizirana, dvojno slepa, placebo nadzorovana študija varnosti in učinkovitosti visoko-koncentracijskega ekstrakta korena Ashwagandha pri zmanjševanju stresa in anksioznosti pri odraslih. Nacionalna medicinska knjižnica ZDA. (Dostopno dne 18.6.2018) []
  17. Ginseng, sibirski. Pregled, uporabe, neželeni učinki, interakcije, odmerjanje. WebMD.(Dostopljeno 18. 6. 2018) []

Pustite odgovor

Glavni meni

Nastavitve

  • Valuta
  • Jezik
  • Država dostave
Glavni meni

Mednarodna spletna mesta